23 Aralık 2010 Perşembe

Vali Babadan 7 bin TL’lik veda jesti

Kırklareli’ne atandıktan 2.5 ay sonra sürpriz bir kararname ile merkeze alınan Vali Muammer Muşmal’dan giderayak 7 bin liralık jest.
Vali Muammer Muşmal, Kırklareli’ne  geldiği günden itibaren  büyük destekler sağladığı Kırklarelispor’a son bir sürpriz daha yaptı ve 7 bin liralık çeki Kulüp Başkanı Volkan Can’a verdi.  
Kırklarelispor’a maddi desteğin yanı sıra manevi desteğini de esirgemeyen Muşmal, Kırklarelispor’un tüm maçlarına gitmiş ve desteğini tribünden de sürdürmüştü. Vali  Muşmal, desteklerin devam etmesi durumunda Kırklarelispor’un  mutlaka 2.lige çıkacağına yürekten inandığını söyledi.   
Daha önce iki  defa 20 bin TL’lik banka çekini Kırklarelispor Başkanı Can’a veren  Muammer Muşmal,  “Elimizden gelen maddi ve manevi desteği vermek için gayret sarf ettim. İlk geldiğim günden itibaren Kırklarelispor maçlarına bizzat gittim. Dileğim Kırklarelispor’a  benden sonra da destek verilmesidir. Bu destek verilirse yeşil beyazlı ekip 2. lige çıkar. Bu da Kırklareli’ne hem ekonomik, hem de sosyal anlamda büyük katkı sağlar. Kırklareli’nde kamu kurumlarında çalışan arkadaşlarımızdan 7 bin lira kadar bir yardım daha topladık. Bunu son katkı olarak, Kırklarelispor Başkanı Volkan Can'a teslim ettim. Şahsında bütün futbolcuları tek tek kutluyorum ve başarılarının devamını diliyorum. İnşallah Kırklarelispor'u Bank Asya Ligi’nde görmek istiyoruz” şeklinde konuştu. Vali Muşmal’ın görevinden alınışına en çok Kırklarelispor camiası üzüldü  
Tarihinde ilk kez bir Validen   böylesine ilgi ve destek gören Kırklarelispor  ve taraftarı  maçlarda Muşmal’a  
“Vali Baba’”  sloganıyla sevgilerini gösteriyordu. Dileriz bundan sonra gelecek olan Valimizde aynı sevgiyi görür, aynı sloganla karşılanır.

Hiç yorum yok: