26 Aralık 2010 Pazar

açıklama

BABAESKİ SÜPER AMATÖRDE ŞAMPİYON OLUR 3.LİGE ÇIKAR DEMEDİM. 
 "3.LİGE GÖZ KIRPTI DEDİM SEVGİLİ OKURUM."
Merhaba sevgili okurlarım. "Baba 3.lige göz kırptı" başlıklı yazımda bazı okurlarım Babaeskispor'un 3. lige değil, Bal ligine çıkacağını söylediler. Tabiki bal ligine çıkacağını biliyorum. Zira geçen yıl Kırklarelispor'da aynı yoldan geçip, gruplarda şampiyon olarak 3.lige yükselmişti. Gruplarda başarısız olsaydı o zaman Bal liginde mücadele edecekti. Ben Babaeskispor'un Bal ligine değil, 3.lige çıkmasını arzuladığım ve aynı zamanda gruplarda da aynı başarıyı gösterebilecek bir takım olduğuna inandığım için 3.lige göz kırptı dedim. Zaten bu ifade de Süper amatörde birinci olup 3. lige çıkmayı garantileyecek demek değildirki... Şampiyon olursa  Bal ligi zaten cepte.
Tekrar söylüyorum, Başkanı, yönetimi ve teknik kadrrosu ile bu takım 3.lige yakışır. Yolun açık olsun Babaeski...
Faruk Ceylan.

Hiç yorum yok: