22 Aralık 2010 Çarşamba

KIRKLARELİSPOR’UN ESKİ FUTBOLCUSU ONUR ANIL ÇANSPOR’DA ATTIĞI 8 GOLLE TARAFTARININ SEVGİLİSİ OLDU.



Faruk Ceylan
Süper Amatör ligde yeşil beyazlı  formayı giyen  ve Kırklarelispor’un  sevilen futbolcularından Onur Anıl, Bal liginde mücadele eden ve  grubunda dördüncü sırada bulunan Çanspor’un başarısı için mücadele ediyor.
Dokuz maçta sekiz gol atan Onur Anıl takımını sırtlarken gol krallığı yarışında bende varım diyor.  Güzel futbolu ve attığı gollerle Çanspor taraftarının da sevgisini kazanan Onur takımının başarısı için çok çalıştığını söylüyor. Kendisiyle görüştüğüm golcü futbolcu:


“ Kırklarelispor’da çok güzel anılarım var.  Yeşil beyazlı  formayla Şampiyonluk yaşadım. Bu benim unutamayacağım en güzel anım. Şimdi Çanspor’un başarısı için mücadele ediyorum. Çanspor’u ve taraftarını çok seviyorum. Taraftarın sevgisi beni  ateşliyor, motive ediyor. Onların desteği  ve Allah’ın izniyle gollerime devam edeceğim. En büyük arzum, Kırklarelispor’da yaşadığım Şampiyonluk sevincini burada da yaşamak.


Sizin aracılığınızla Kırklarelispor yönetimine Bilgin hocama ve Kırklarelispor taraftarına sevgi ve saygılarımı gönderiyorum.  En kısa zaman da Kırklareli'ne gelip başta hocam olmak üzere sevdiğim herkesi ziyaret etmek istiyorum. Herkesi çok özledim. Kırklarelispor'un başarılarını da takip ediyorum. Hocama ve futbolcu arkadaşlarıma başarılar diliyorum. İnşaallah bu yılda Şampiyonluğu ulaşırlar. “ dedi.  

Hiç yorum yok: