24 Aralık 2010 Cuma

ROMAN KÜLTÜR KORUMA VE KALKINDIRMA BAŞKANI ZAFER SÜPERGECİ MİLLETVEKİLİ ADAYLIĞINI AÇIKLADI.


“Bağımsız Milletvekili aday adayıyım”
Roman Kültür Koruma ve Kalkındırma Başkanı Zafer Süpürgeci, 2011 seçimleri için Milletvekilli aday adaylığını açıkladı.
Süpürgeci kendilerine siyasi partilerde yer verilmediğinden aday olduğunu söyleyerek;  “1975 yılında Lüleburgaz'da dünyaya geldim.  5 yaşındayken Kırklareli'ne yerleştik. O günden beridir de Kırklareli'nde ikamet etmekteyim. İlk ve Orta Öğretimimi Kırklareli'nde tamamladıktan sonra, Kırklareli Endüstri Meslek Lisesi’nden mezun oldum. Roman Kültür Koruma ve Kalkındırma Başkanlığı, Roman Federasyon Başkan Yardımcılığı ve Avrupa temsilciği görevlerinde bulundum. Siyasi partilerde bize yer verilmediği için bağımsız milletvekilli aday adayı oldum.
İnsanları yönetme sanatı olan siyasetin başlı başına bir sorumluluk olduğunun bilincindeyim. Türkiye Cumhuriyeti'nde ilk defa etnik kökeninimi açıklayarak Kırklareli'nden Bağımsız Milletvekili adayı olacağım. 
Bilindiği gibi  siyasetçiler yıllardan beri insanlarımızı erzak paketleri, para ve kömür vererek,  yalan beyanlarla kandırdılar  ve kandırmaya da devam ediyorlar. Sömürüyorlar. Oylarını küçük vaadelerle alıyorlar. Bunun sebebi fakirlik ve cehalettir. Roman Vatandaşlarımızın büyük çoğunluğu açlıkla mücadele ediyorlar. Eğitimsiz  ve genetik olarak samimi insanlar oldukları için  karşısındakine güveniyorlar. Bu yüzden yıllarca kandırılarak oyları alındı.
Roman vatandaşlarımızın sorunlarını yakınen biliyorum.Dernek başkanlığı yaptığım dönemde yıllarca onların sorunlarına çözüm getirmek için mücadele ettim. Onların sorunlarını ancak onlardan olan biri bilir.” dedi
 

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun

Adsız dedi ki...

zafer kardeş seni kutluyor ve allahtan hayırlı olmasını diliyorum inşallah allah utandırmaz senin siyzsetçilerden eksik yanının oldugunuda düşünmüyorum paşalargibi yaparsın bu işi