14 Haziran 2016 Salı

Eylül Ayına Kadar 5 Proje Start Alacak!

Siyasi kaygısı olmadığını söyleyen  Belediye Başkanı Mehmet Siyam Kesimoğlu; “Hiçbir siyasi kaygı taşımıyorum. Tek kaygım Kırklareli insanına hak ettiği hizmetleri sunmaktır.  Bunun için çalışmalarımı gelecek seçimler için değil, gelecek nesiller için planlıyorum.” dedi.

Eylül Ayına Kadar 5 Proje Start Alacak!

Kesimoğlu; “Halka gidip  cek, cak  şeklinde konuşmayı, ortaya bir  şey koymadan vaad etmeyi çok sevmiyorum.  Projelerimizi  eşzamanlı olarak başlattıktan sonra halkımıza giderek hayata geçirmek için başlattığımız bu projeleri konuşacağız. Cek, cak  demek yerine, söz verdik yapıyoruz diyerek halkımızla kucaklaşacağız.”

Faruk CEYLAN
Fen İşleri Müdürlüğü tarafından Karakaş mahallesi Karakaşbey sokakta yapılan yol ve  kaldırım düzenleme çalışmalarını Başkan Yardımcısı Fettah Aygün ile birlikte yerinde inceleyen Başkan  Kesimoğlu, ihtiyaç duyulan tüm bölgelerde çalışmaların devam edeceğini söyledi.
Kesimoğlu, "Çalışmalarımız aralıksız  devam ediyor. Fen İşleri Müdürlüğümüz tarafından hızlı bir çalışma yürütülüyor.  Karakaşbey sokaktaki çalışmamızı kısa sürede tamamlayıp, programımızda yer alan diğer bölgelere geçeceğiz. Yaz döneminde yol ve kaldırımı yapılmamış bölge bırakmamayı hedefliyoruz." dedi.

Yol ve kaldırım yapım çalışmaları  incelemelerinden sonra  kendisi ile  makamında görüştüğümüz Başkan Kesimoğlu,  Hazır olan 5 projenin Eylül ayı gibi  hayata geçirilmesi için start vereceklerini belirtti ve projelerin hayata geçirilmesi noktasında   siyasal ve bürokratik
engellerin büyük ölçüde aşıldığını söyledi. 
Başkan Mehmet Kesimoğlu sorularımız üzerine şu açıklamalarda bulundu; “Artık Kırklareli’nin çehresini değiştirecek hizmetleri sunacağımız projeleri hayata geçirme zamanı geldi. Bu güne kadar siyasi ve bürokratik engellerle  cebelleştik. Bunları büyük ölçüde aştık. Kimin ne dediğinin derdinde değilim. Kırklareli’ye tarihinde görülmemiş hizmetleri sunma derdindeyim.
Halka gidip  cek, cak şeklinde konuşmayı, ortaya bir  şey koymadan vaad etmeyi çok sevmiyorum.  Projelerimizi  eşzamanlı olarak başlattıktan sonra halkımıza giderek hayata geçirmek için başlattığımız bu projeleri konuşacağız.  Cek, cak  demek yerine, söz verdik yapıyoruz diyerek tafsilatlı olarak paylaşacağız.
Sorunuz üzerine söylüyorum, bazı çevreler tarafından hakkımda  yapılan eleştirileri dikkate almıyorum. Çünkü o çevreler söylemiyor, söyleniyorlar.  Söylenenlerle defalarca bir araya geldim. Kahvede ve  sokakta ki söylenmelerinizi bırakın, buyurun yüzüme söyleyin, konuşun eleştirin. Eleştirileriniz  bize rehber olsun. Yol göstersin. Yanlış bir  uygulama varsa  düzeltelim. Dedim ama maalesef yan yana gelince kimse ağzını açıp tek kelime konuşmuyor,  sadece benim olmadığım yerde kahve köşelerinde söylenerek dedikodu ediyorlar.
Ben eleştirilere çok açık  bir insanım ama eleştirlerle iftiralar bir birine karışınca bu hem insani, hem de siyasi anlamda  kabul edilecek bir durum olmuyor. Aslında Dedikoduları üretenler menfaat umarak umdukları  menfaatleri  bulamayan minik bir zümre. Halkı gaza getirmeye, bizlere iftira etmeye çalışan bu bitik insanları  ciddiye almıyorum.
Konuyu buraya getiren sorularınız olmasa bu cümleleri bile söylemek istemezdim. Biz kırk kişiyiz, kırkımızda birbirimizi biliriz. Dolayısı ile halkımızda neyin ne, kimin kim  olduğunu, geçmişte kimin neler yaptığını, yapmadığını, bu memlekete ne zararlar verdiğini   iyi biliyor. Hiç kimse balık hafızalı değil, yaşayan yaşadıklarını unutmadı.

Belediye Başkanı seçilmeden önce verdiğim tüm sözlerin arkasındayım. Halkımıza  hizmet noktasında ne söz verdiysem verdiğim tüm sözleri görev sürem içerisinde yerine getireceğim. Bunun için hiçbir siyasi kaygı taşımıyorum. Tek kaygım Kırklareli insanına hak ettiği hizmetleri sunmaktır.  Çalışmalarımı gelecek seçimler için değil, gelecek nesiller için yapıyorum.” dedi.  

Hiç yorum yok: