26 Şubat 2017 Pazar

Kırklarelispor’u kurtarma planında SON DAKİKA!

 
Faruk CEYLAN
farukceylan39@gmail.com
Kırklarelispor bu gün de Karşıyaka’ya  2-1 yenilerek iyice  ligin dibine demirledi ve  İçerde, dışarıda kaybettiği puanlarla küme düşmeye aday takımlar içinde en kötü duruma düştü. (Kırklarelispor şu an sondan ikinci sırada)  Bilgin Erdem’in yerine can simidi olarak  takımın başına getirilen başarılı teknik  adam Ekrem Al’da şimdilik  isteneni veremedi.
Yeşil beyazlı ekibimizin kaderi kalan son 10 maça bağlı. Ancak maç kazanamayan ekibimiz bu şartlarda ligde kalmak için  maalesef bir umut ışığı veremiyor. Takımın başarılı günlerinden bu güne gelmesi Volkan Can ve ekibini de üzüyor. Başkan Can takımın kümede kalması için büyük çaba sarf ediyor  ama tünelin sonunda ki ışığı bir türlü bulamıyor. Taraftar deseniz onlarda  alınan tüm kötü sonuçlara rağmen küsmeden umutla takımlarına sahip çıkarak desteğini esirgemiyor, ancak  bu destek de bir türlü sonuç  vermiyor.  Kısacası Yeşil beyazlı sevdamızın umutları her geçen gün tükeniyor.  İşte tam bu açmazda Kırklarelispor’un kötü gidişine son vermek için Tuhan Altıntel’in işe el attığını, İstanbul’da toptan kuru bakliyat işi  yapan  ve büyükbaş hayvancılığı ile  uğraşan   Ali Serkan Yeniçeri’den  öğrendim.
A.Serkan Yeniçeri beni arayarak Kırklarelispor’u kurtarma planı hakkında şunları söyledi; “ Kırklarelispor’un  içine düştüğü kötü durum ortada. Kulüp çok yalnız kaldı. Maddi ve manevi destek yok denecek kadar az. Kırklarelispor’un ligde kalması için Volkan Başkan ve yönetimine kimse yeteri kadar destek olmuyor. Adeta hastanın ölümü bekleniyor. Kimse tedavi cihetine gitmiyor. Biz bunu asla kabullenmiyoruz. Benim Kırklarelispor sevdam çok küçük yaşlarda başladı. Babam yıllarca bu kulüpte futbol oynadı ve Kaptan Mehmet lakabını  aldı. Hala da bu lakapla anılmaktadır. Dolayısıyla ben az da olsa babamın yıllarca bu kulüpte futbol oynaması sebebiyle ekmeğini yedim.
Kırklarelispor’un bu kötü durumdan kurtulması her geçen gün daha da zorlaşıyor. Evet  zor ama imkansız değil. Ben bunun için İstanbul’da hatırı sayılır iş adamı arkadaşlarımdan maddi destek sözü aldım.  Kırklarelispor’a 2000 yılından beri  büyük maddi destekler  veren Kırklarelili iş adamı arkadaşımız Hakan Atasayar’ın  ve benim de şahsen vereceği maddi destek taahhüdünden sonra Borsa Başkanı ve bildiğiniz gibi bu takımın formasını terleten, Kırklarelispor’dan Beşiktaş kulübüne giderek Kırklarelimizi başarıyla  temsil eden  Turhan Altıntel ile Kulüp Başkanlığını alması için  görüştük. Yarın ki Genel kurul sonrası oturup Kırklarelispor yönetimi ile görüşeceğiz. Alınacak bir olağan üstü kongre kararı ile Turhan Altıntel’in Başkanlığında, mevcut Başkan Volkan Can’ın ve yönetimin de içinde olacağı  geçici bir yönetim oluşturmak istiyoruz. Ayrıca geçmişte kulüp yöneticiliği yapmış, Kırklarelispor forması giymiş büyüklerimizin de desteklerini alarak, imseyi ötekileştirmeden, dışlamadan kurulacak bu yönetimle Kırklarelispor’u içine düştüğü  kötü durumdan çekip çıkaracağımıza inanıyoruz.
Güvenç Kurtar hocamızla da görüştük.  Kalan son on maçta takımın başına  geçmeyi kabul etti. Ligde kalırsak, gelecek sezon için birinci lig tecrübesi olan en az 3-4 futbolcuyu kulübe mali külfet getirmeden Kırklarelisor'a  kazandırma sözünü aldık.
Volkan Can ve yönetiminin Kırklarelispor için yaptıkları inkar edilemez, asla  onları devre dışı bırakma gibi bir düşüncemiz yok. Hepimiz yeşil beyaz bayrak altında toplanarak bu kötü gidişe dur demeyi ve ligde kalmayı istiyoruz. Bunun için maddi, manevi ne yapılacaksa herkes fedakarca yapacak ve Allah’ın izni ile  Kırklarelisporumuz ligde kalacaktır.” dedi.
Yarın Kırklarelispor Olağan Genel Kurulu yapılacak. Genel kurulda aday çıkması beklenmediği için büyük ihtimal Başkan Volkan Can ve ekibi üyelerden bir kez daha devam onayı alacak. Genel kurul sonrası; Turhan Altıntel, Serkan Yeniçeri ve Kırklarelispor’a maddi, manevi destek verecek ekip eylem planı için Kırklarelispor yönetim kurulu ile görüşecek.
Ben sadece Serkan Yeniçeri’nin beni arayarak paylaştıklarını sizlerle paylaşıyorum. Şimdilik görüşme öncesi menfi müsbet bir yorum yaparak yönlendirmede  bulunmak istemiyorum. Kırklarelispor’u kurtarma planı olarak adlandırılan bu görüşmeden ne sonuç çıkar?  Doğaldır ki  onu da bilmiyorum. Benim için asıl  olan, işin şeklinden ziyade Kırklarelispor’umun  küme düşmemesi, ligde kalmasıdır.

Netice itibariyle Kırklarelispor  ligde kalsa da, asla dilemem ama düşse de  tarih  iki halde de sebep olanları kayda alacaktır. 
Kırklarelisporumuza kümede kalma savaşında başarılar diliyorum. Bu savaştan galip çıkmanız için dua ediyorum. Allah yardımcınız olsun. 

Hiç yorum yok: