9 Ocak 2011 Pazar

tribün
39 GENÇLİK’TEN ŞOK TEPKİ
Faruk ceylan
Önceki gün Kırklareli 39 Gençlik grubunun face sayfalarından yapmış olduğu açıklama Kırklareli’nde şok etkisi yarattı.
 Kırklarelispor’un geçen yıl şampiyon olmasında, bu yıl 3. ligde zirve mücadelesini sürdürmesinde payı olan 39 gençlik  bundan sonra sayfalarında Kırklarelispor’la ilgili uzun bir süre yayın yapmayacaklarını  açıkladılar.  Gerekçe olarak da  Kırklareli’li futbolcuların çok çalıştığı  halde  kendilerine forma verilmediğini gösterdiler.
O akşam internet sitemde yazdığım yazıda olayı haber olarak aktarmış ve haberin sonuna bir dip not koymuştum. Dip notta da  Değerli Kırklarelispor taraftarı. Bize telefon ve mail yolu ile gelen tepkilerinizin hepsini burada yayınlamamız mümkün değil. Bir çoğu da düşünmeden aktarılan duygular. Lütfen sakin olun. Kırklarelispor büyük bir camiadır. Sorunlar mutlaka çözülür. Öfkeyle kalkıp, zararla oturmayalım.” Demiştim.  
Her camiada doğrularda olur, yanlışlarda. Ancak kendimizce yanlış olduğuna inandığımız konularda  tepkimizin  kırıcı ve yıkıcı olmaması gerekir. Niyetim  39 Gençlik grubunda ki  kardeşlerimizin tepkisini eleştirmek  değil. İsteyen istediği tepkiyi koyar. Herkesin Kırklarelispor’un başarısı için söz söylemeye hakkı vardır. Buna bir diyeceğim yok…
 Bende genç arkadaşlarımız kadar Kırklareli’li futbolcuların takımımızda oynamasını canı gönülden isterim ama bir futbolcunun takımda oynayıp oynamayacağını en iyi hocası bilir. Bilgin Erdem’in  bir Kırklareli’li olarak,  faydalanacağı  futbolcuya kasıtlı olarak şans vermeyeceğine de inanmıyorum…
 Ancak face sayfasında ki yorumlar da  direk olarak Bilgin hoca’nın hedef alınması, kendisinin  istifaya davet edilmesi gibi söylemler biraz ağır oldu sanırım.
Şimdi bir geçen yıla dönelim. Şampiyon olan takımın başında Bilgin Erdem yok muydu? Herkes Bilgin  hoca için tribünlerde “İmparator” diye bağırmadı mı?  Bu gün  Şampiyonluk yarışını  sürdüren Kırklarelispor’un başında Bilgin Erdem yok mu?
Bilgin hocayı Kırklarelispor’da futbol oynadığı  “Sarı Bilgin” olduğu yıllardan tanırım.
O zaman Tercüman gazetesinde çalışıyordum  ve kendisinin başarılı futbolunu sıkça haber yapıyordum.  İyi tanıdığım Bilgin hoca futbolcuyken de , Teknik adamlığında da  çok hırslı ve bir o kadar da duygusal bir insandır. Direk olarak hedef alınıp, ağır eleştirilerin onu olumsuz etkileyeceğini   biliyorum.   Bunu hocamızı iyi tanıdığım için söylüyorum.
Sevgili Kırklarelispor aşıkları,  çok değer verdiğim ve her fırsatta katkılarını kaleme alarak kamuoyu ile paylaştığım 39 gençlik grubunda ki kardeşlerim  hepinizi çok seviyorum…
Zaman takıma destek zamanıdır. Tabiki eleştirileriniz, uyarılarınız olacaktır ama bu eleştirileri kırmadan, incitme den  yapmanız Kırklarelispor’un yararına olacaktır.  Lütfen öfkeyle kalkıp, zararla oturmayalım.
İnanıyorum ki sizlerin destek ve motivasyonu ile Kırklarelispor ikinci yarıya iyi bir başlangıç yapacak ve ligi zirve de bitirecektir.
Kulüp yönetimimize, Bilgin hocaya ve futbolcu kardeşlerime başarılar diliyor,  Kırklarelispor taraftarına da sevgilerimi sunuyorum. Hoşçakalınız.
 farukceylan39@gmail.com

Hiç yorum yok: