14 Ocak 2011 Cuma

Kırklareli İl Telekom Müdürlüğü Müşteri ofisi Türkiye birincisi, Lüleburgaz Türkiye altıncısı oldu.


Personeli tarafından çok sevilen İl Müdürü Şükrü Şık, Müşteri
İlişkileri Uzmanı Seda Özdilek ve personeli"Türkiye 1.ciliğimiz devam edecek"
Müşteri Hizmetleri Uzmanı Seda Özdilek  ve ekibi Bir ilki gerçekleştirerek 81 İl, 170 Müşteri ofisi içinde yapılan değerlendirmede  Türkiye birincisi oldu. 
Türkiye birincisi  Türk Telekom’un, İl Müdürü Şükrü Şık ile kazanılan başarı hakkında görüştük. Şükrü Şık konuyla ilgili gazetemize şu açıklamayı yaptı:
“ Genel Müdürlüğümüz anlaşma yaptığı bir şirkete her ay gizli müşteri  araştırması yaptırarak Telekom ofislerinin performansını değerlendirmektedir. Görevliler Telekom ofislerine müşteri gibi gelip araştırma ve tetkikler yapıyor, gizli kamera çekimleriyle de araştırmalarını kayıt altına alıyorlar. Birebir araştırmalarının yanı sıra telefonla da ofislerimizi müşteri gibi arayarak hizmet talep ediyorlar. 
Aralık ayında yapılan bu gizli müşteri araştırması, müşteri memnuniyeti araştırması ve operasyonel performanslar değerlendirilip puanlandırıldı, İl Müdürlüğümüz 81 İl’de 170 müşteri ofisi içinde Türkiye birincisi oldu. İl Müdürlüğümüze bağlı Lüleburgaz Müdürlüğü Ofisi de bu değerlendirme çerçevesinde Türkiye altıncısı oldu. Bu başarıda payı olan tüm personelimi kutluyor, başarılı çalışmalarının devamını diliyorum.“ dedi.
Telekom İl Müdürü Şükrü Şık  hedeflerinin 2011 yılın da verdikleri hizmetin daha fazlasını vermek olacağını bunun için çalışacaklarını, Türkiye çapındaki başarılarının hizmet çıtasını daha da yükselttiğini söyleyerek, Askeri birlikler de ve İl çapında Ankesör hizmetleri için ve İnternet hızının artması için ciddi yatırımlar yaptıklarını da ifade etti.
İl Müdürü Şık, son olarak : “ Kültür kenti Kırklareli’nin en iyi en kaliteli hizmetleri alabilmesi için daha fazla çalışarak, Genel Müdürlüğümüze de Kırklareli’ndeki yatırımların artması için raporlar hazırlayarak  sunuyoruz. Kırklareli ve Kırklareli insanı buna layıktır.” Dedi.
Bizde Kırklareli’ne geldiği günden itibaren,Kırklareli’ne güzel hizmetler sunan ve personeli tarafından çok sevilen Şükrü Şık’ı kutlar, başarılı hizmetlerinin artarak devam etmesini dileriz.
Faruk Ceylan

1 yorum:

Adsız dedi ki...

faruk bey türktelekom müşteri memnuniyeti araştırmasında beni tlefon ile aradılar. personelin tutumundan ofisleri kolay erişebirliği, personelin ve büroların temizliğine kadar yaklaşık 20-25 soru sordular 1-10 arası puan ve dediler, bende özellikle personelin yaklaşımı konsunda 9 10 gibi notlar verdim. türkiye 1. olduğunu duyunca benimde tuzum oldu bu çorbada diye sevindim.