8 Ocak 2011 Cumartesi

KIRKLARELİ HABERCİNİN DEĞERLİ OKURLARI İLGİNİZE VE SEVGİNİZE CANDAN TEŞEKKÜRLER EDERİM.


1 Aralık 2010 tarihinde yayım hayatına geçen Kırklareli Haberci siz değerli okurlarım tarafından çok kısa zamanda Kırklareli’nin en çok okunan sitelerinden biri haline geldi. Tüm okurlarıma gösterdikleri teveccühten dolayı candan teşekkürlerimi arz ederim.
Kırklareli Haberci yayım hayatına geçerken hedefimiz haber ve yorumlarımızı doğru,tarafsız  ve mümkün olan en kısa zamanda  Kırklareli’li olma mantığı ile siz sevgili Kırklareli’lilere sunmaktı. Sanırım göstermiş olduğunuz ilgi ile bunu sağladık.
Kırklareli benim için büyük bir aile. Bende bu ailenin bir ferdiyim. İnancı ve siyasi fikri ne olursa olsun her kes ailemizden biridir. İnanıyorum ki hiçbir Kırklareli’li  aile birliğini kimsenin bozmasını  istemez.    Ananız,babanız,kardeşiniz,evladınız sizin fikrinizde değil diye   onlardan vaz geçebilirmisiniz? Red edebilirmisiniz?  Tabi ki  bunu hiç birimiz yapamayız.
Geçmişte nifak tohumları ekilerek kardeş kardeşe düşürüldü. Bu gün o kardeşler birbirine sarılarak, birbirini severek o nifak tohumlarını ekenlere lanet ediyorlar.
Ölüm kelime anlamıyla bile çok soğuk olsa da herkes bir gün Dünya sahnesinden ayrılacak. Sonuçta ölecek. Özetle “Dünya’da ölümden başkası da yalan” Ben Kırklareli’nde, ya da başka bir yerde bu Dünya’dan veda ettiğimde benim cenazem Kırklareli’ne gelecek ve Bedenim Kırklareli insanı tarafından toprağa verilecektir. Bu hepimiz için geçerli Öyle değilmi? Bir çoğumuz  dargın olduğumuz, kızdığımız bir çok insanın musallat taşının başında bulunup haklarımızı helal etmedik mi?  Tabutuna bir omuzda biz atmadık mı?
Konuya bu pencereden baktığımızda Dargınlığın,kırgınlığın,dedikodunun  ve çekememezliğin bir anlamı var mı?
Ben, bir Kırklareli’li olarak, bu bilinç ve mantıkla  yaşadım. Bundan sonra da ömrüm oldukça böyle yaşayacağım. Yayım hayatıma da aynı mantıkla devam edeceğim.  Güzel Kırklareli’min güzel insanları...
 İlginize ve sevginize yeniden candan teşekkür ederek, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. Hoşçakalınız.
Faruk Ceylan
Kırklareli Haberci 
Site yöneticisi  ve Sahibi
 
Çok değerli okurlarım Kırklareli Haberci sitemizin 01 Aralık 2010 / 09  Ocak  2011 tarihleri  arasındaki okunma sayılarını içeren istatistiki bilgileri de sizlerle paylaşmak istiyorum:
Sitemizin 01 Aralık 2010    09 Ocak 2011 tarihleri arası görüntülenme sayıları
Bugünkü sayfa görünümleri : 227
Dünkü sayfa görünümleri:     354
Geçen ayki sayfa görünümleri : 3662
Şimdiye kadarki sayfa görünümleri: 4282
Şimdiye kadar en çok okunan haberler
 Kırklarelispor 10 Ocakta kampa giriyor: 169 defa okundu
Vali Muammer Muşmal için Kırklareli ayakta : 107 defa okundu.
Kırklareli ile hesaplaşma mı var?  :  76 defa okundu.
Kırklarelispor'un eski futbolcusu Onur Anıl : 71 defa okundu.
5 Aralık Kırklareli Günlüğü(Burak Akkul) :54 defa okundu.

1 yorum:

e.hilal dedi ki...

Babacım, haberlerini bolbol okuyor ve beğeniyorum ama özellikle teşekkür notunu çok beğendim, güzel şeylere değinmişsin. Eline sağlık :)