1 Aralık 2015 Salı

BAŞKAN TÜRKER BOMBALADI!



Pınarhisar CHP İlçe Kongresinde ismi  delege listesinden silinerek, yerine Volkan Ertan’ın isminin yazılması üzerine Kaynarca Belediye Başkanı Serdar Türker Gazetemize zehir zemberek açıklamalarda bulundu.
BAŞKAN TÜRKER BOMBALADI!
Kaynarca Belediye Başkanı Serdar Türker; “İlçe Başkanı Volkan Ertan’ı ve Pınarhisar Belediye Başkanı Mustafa Cingöz’ü  daha şimdiden 2019 seçimlerinin telaşı sarmış, koltuk kaygısına düşmüşlerdir. Bu telaş ile korkuya kapılıp ismimi çizerek korkularından kurtulmak istemeleri çok  manidar…”
THA-Kaynarca Belediye Başkanı Serdar Türker, Pınarhisar İlçe Başkanlığı Kongresinde isminin Delege listelerinden, İlçe Başkanı Volkan Ertan ve Belediye Başkanı Mustafa Cingöz’ün telkinleri ile   çıkarıldığını, yapılanın Bizans entrikalarını aratmayacak bir organizasyonla gerçekleştirildiğini söyleyerek, günü geldiğinde Pınarhisar ve Kaynarca halkının kendilerinden hesap soracağını iddia etti.
Başkan Türker iddiaları ile ilgili şunları söyledi; “Cumartesi günü  Pınarhisar’da CHP  İlçe Başkanlığı seçimi vardı, tek liste ile seçim yapıldı, mevcut Başkan Volkan Ertan yeniden başkan Seçildi. Ancak İl Delege listesinde yazılı olan Serdar Türker ismi  Volkan Ertan ve Pınarhisar Belediye Başkanı Mustafa Cingöz’ün talimatı ile oy kullanan delegeler tarafından organize şekilde  üzeri çizilerek karşısına Volkan Ertan’ın  ismi yazdırıldı. 
Pınarhisar halkımızın şunu çok iyi görmesini istiyorum, Pınarhisar’ın bir tek beldesi var oda

Kaynarca.  Kaynarca insanının  % 70’nin  oyunu alarak bölgede rekor  oyla kazanan, CHP’li bir Belediye Başkanıyım. Başkan seçildikten sonra halkım için gece gündüz çalıştım. Elde ettiğim başarılar, birileri kabullenmekte zorlansa da  Kaynarca’yı   sınırlarının  dışına taşıdı. Halk için yaptığım çalışmalarla halkın sevgisini kazanmamı gözü götürmeyenler tarafından ismim çizdirilmiş, yerine Volkan Ertan’ın ismi yazdırılmıştır. Cingöz ve Ertan  bu davranışları ile maalesef Pınarhisar ve Kaynarca halkını yok saymışlardır. 
Benden kurtulabilmek için kurguladıkları bu oyun  inanın beni üzmedi. Çünkü tertipledikleri  oyun  benden ne denli korktuklarının açık itirafı oldu.  Ancak değerli delege arkadaşlarımızın bu kişilerin oyununa gelip bizler gibi çalışkan, dürüst, başarılı ve rekor bir oyla  seçilmiş Belediye Başkanı'na bunu yapmaları, düzenlenen oyuna kanmalarına üzüldüm.
Volkan Ertan ve Mustafa Cingöz’ün entrikaları  tamamen  halkı hiçe saymaktır. Halkın oyu ve tercihi bizim umurumuzda değil demektir. Böyle bir oyuna baş vurmalarını İlçe Başkanı Volkan Ertan ve Belediye Başkanı  Mustafa Cingöz’e yakıştıramadım.
Değerli Pınarhisar halkı;  İlçe Başkanı Volkan Ertan’ı ve Pınarhisar Belediye Başkanı Mustafa Cingöz’ü  daha şimdiden 2019 seçimlerinin telaşı sarmış, koltuk kaygısına düşmüşlerdir. Bu telaş ile korkuya kapılıp ismimi çizerek korkularından kurtulmak istemeleri çok  manidardır…

Benim kimsenin koltuğunda gözüm yok. Seçilmiş Belediye Başkanlarımızın ve parti Başkanlarımızın başarılı olması için her zaman destek veren bir Belediye Başkanıyım. Ben hepinizin bildiği gibi halkımızın sofrasında oturan, onlar için onlarla eyleme giden, halkı için herkese direnen ve dik duran, halkının sesi olan, halkı ailesinin bir parçası olarak kabul eden  bir insanım. Pınarhisar’ın değerli halkı tüm oyunları biliyor ve görüyor, ben kişiliğime, çalışkanlığıma, dürüstlüğüme ve değerli halkımıza güveniyorum. Pınarhisar İlçe Başkanı Volkan Ertan ve Belediye Başkanı Mustafa Cingöz  CHP de böyle Bizans oyunları yapanlara yer olmadığını öğreneceklerdir. Kaynarca Belediye Başkanının isminin üzerini çizdiren bu kişiler aslında Kaynarca halkının ismini çizdirmişlerdir ve   yakında Kaynarca da ki   Halkın gücünü öğreneceklerdir.
Ben CHP’li bir Belediye Başkanı olarak, Partimizin gönül adamı olarak, en alttan en üste kadar bütün partililerimize, tüm Belediye Başkanlarımıza her daim  sevgi ve saygı duydum. Partim için Belediye Başkanı gibi değil bir nefer gibi çalıştım. Çalışmaya da devam edeceğimden kimse zerre misali endişe duymasın.
Belediye Başkanlığım sürecinde iyi günde kötü günde daima halkımızla oldum. Onlarla birlikte hareket ettim.  Ayrımcılık yapmadım halkımla  sevindim, halkımla üzüldüm. Başkan olarak aldığım tüm kararlarda mutlak surette  halkımın onayını aldım ve halkımızın yönetime katılmasını sağladım. Ben  bu güne kadar Kaynarca’yı tek başıma değil, halkımla birlikte yönettim.
 Siyasi fikri ne olursa olsun  halkın tamamını kucakladım.  Allah ömür verdikçe de kucaklamaya, onlara kimsenin hayal edemeyeceği hizmetleri fazlası ile vermeye devam edeceğim.
Biz halkın oyları ile göreve geldik. Halk için buradayız. Bunu asla unutmadım ve kendimi asla halkın üzerinde görmedim.
Birilerinin benden korkması, korkularından   Bizans entrikalarına  baş vurarak yolumu  kesmek istemeleri   beni hiç mi, hiç  ilgilendirmiyor. Beni ilgilendiren sadece  halktır. Çünkü ben halk için varım. Kimsenin adamı olmadım, sadece halkın adamı oldum.  Sadece halkıma hizmeti düşündüm. Bundan sonra da şahsıma yapılan düzen ve oyunlara kulak asmadan inadına halkıma en güzel  hizmeti vermek için çaba göstereceğim. Hizmetlerim karşısında halkımız mutlu olacak, dost sevinecek, dost olmayanda maalesef üzülecek. Önüme konan engeller halka vereceğim hizmeti asla engelleyemeyecektir.  
Kimse kendini  kaf dağında görüp, güçlü sanmasın çünkü halkın gücü kendini kaf dağında görenlerin   gücünün üzerindedir. Bende gücümü tamamen  halkımızdan alıyorum. Halkımızdan aldığım güçle kimseye pabuç bırakmak niyetinde değilim.
Kimsenin endişesi olmasın, halkı yok sayanları halkta  bir gün   yok sayar ve gün gelir bunun hesabını sorar.  Bence   herkes halkın soracağı hesaba hazır olsun.”


Hiç yorum yok: