8 Şubat 2011 Salı

Tekirdağ Milletvekili Nalcı; "TBMM'ye 312 tapu ile gittim, şimdi ise 138 tane tapum var"

MHP Tekirdağ Milletvekili
Kemalettin Nalcı

*MHP Tekirdağ Milletvekili Kemalettin Nalcı, "İhaleci Milletvekili Olmak, Rüşvetçi Başkan Olmaktan Daha Şereflidir" şeklindeki sözleri nedeniyle Kapaklı Belediye Başkanı İrfan Mandalı'nın kendisini mahkemeye verdiğini belirterek "Bizi mahkemeye vermiş memnun oldum. Kendisi ile mahkemede görüşürüz. Mahkemede inşallah rüşveti de ispatlarız.” dedi. Hem İrfan Mandalı, hem de Kemalettin Nalcı'ya ait mal varlığı araştırılsın" diyen Nalcı, "TBMM'ye 312 tapu ile gittim, şimdi ise 138 tane tapum var. Ben siyasete girdiğim zamandan bu yana mal varlığımda 8 Milyon TL zarar etmişim." ifadelerini kullandı

Milliyetçi Hareket Partisi Tekirdağ Milletvekili Kemalettin Nalcı, düzenlediği basın toplantısıyla Kapaklı Belediye Başkanı İrfan Mandalı'ya yüklendi.
MAHKEMEYE VERMİŞ, MEMNUN OLDUM
Erna Center’daki bürosunda açıklamalar yapan MHP Tekirdağ Milletvekili Nalcı "İhaleci Milletvekili Olmak, Rüşvetçi Başkan Olmaktan Daha Şereflidir" şeklindeki sözleri nedeniyle Mandalı'nın kendisini mahkemeye verdiğini anımsatarak “Bizi mahkemeye vermiş memnun oldum. Kendisi ile mahkemede görüşürüz. Mahkemede inşallah rüşveti de ispatlarız.” dedi.
MANDALI DEMEDİM, ÜZERİNE ALINMIŞ
“Ben olanı biteni anlatıyorum. Bizim derdimiz şahıslarla değil” diyen Kemalettin Nalcı “Şahsiyete döken kendileri. Ben ortaya servis yapıyorum. ‘Rüşvetçi başkan olmaktansa ihaleci vekil olmak 50 kat daha şereflidir’ dedim. Ben İrfan Mandalı’nın ismini vermedim. Kimin yarası varsa o gocunsun” ifadelerini kullandı.
DEVE KUŞU GİBİ KAFAMI GÖMDÜM, GİZLENDİM ZANNETMESİNLER
Geçmişin unutulmaması gerektiğini söyleyen Nalcı “İnsanlar deve kuşu gibi kafamı kuma soktum, gizlendim zannetmesin. Biz Kapaklı Belediyesi’ni çiftlik olmaktan çıkarıp vatandaşa hizmet edilen bir nokta haline getireceğiz” dedi. Kapaklı Belediyesi tarafından bir süre önce bazı yayın kuruluşlarına ve bazı kurumlara Saray-Çerkezköy Yolu ile ilgili Saray Köylere Hizmet Götürme Birliği’ne ait bilgi notunun fakslandığını söyleyen Nalcı “Kağıtların üzerinde faksın çekildiği yer olarak, Kapaklı Belediyesi’nin ismi ve faks numarası var. CHP'li İl Genel Meclis Üyesi Nedret Özer Çerkezköy- Saray Yolu ile ilgili açıklama yaptığında ‘Bu işin altında Kapaklı Belediyesi var’ demiştim. Bu belge bunun kanıtıdır. Saray Köylere Hizmet Götürme Birliği’nin bilgi notunun Kapaklı Belediyesi’nde ne işi var? Niye Kapaklı Belediyesi’nden sağa sola gönderiliyor? Biz neyin ne olduğunu biliyoruz” diye konuştu.
MHP Milletvekili Nalcı Mecliste
MUHBİRLİK DEĞİL BASIN AHLAKI
Gazetecilerin ‘Bu belge nerelere fakslanmış? Siz bu belgeyi nasıl ele geçirdiniz? Acaba basın kuruluşlarının içerisinde sizin bir muhbiriniz mi var?’ sorusu üzerine konuşan Nalcı “Bu belge bazı yayın kuruluşlarına ve Ankara’da bazı resmi kurumlara fakslanmış. Benimle ilgili bir belge olduğu için tabi ki bana geldi. Ama ben bunu muhbirlik olarak değil basın ahlakı olarak görüyorum. Birisi hakkında bir iddia olduğu zaman karşı tarafa sorulur. O bana göre muhbirlik değil, basın ahlakı ve terbiyesidir” cevabını verdi.
ŞAHIS PARSELLERİNİ KENDİ ÜZERLERİNE YAPTILAR
Kapaklı Belediyesi ile ilgili başka bir iddiada da bulunan Nalcı “Yaklaşık 3 hafta önce Kapaklı’da yaşayan bir şahıs bana gelerek İrfan Mandalı’dan dert yandı. O şahsın kim olduğunu İrfan Mandalı çok iyi bilir. Konu şuydu; bu şahsın eniştesinin yerlerini ifraz edilmek üzere başvurulması ve yönlendirilen kişiler tarafından bu şahıstan vekaletname alınması ve akabinde rızası olmadan çıkan parsellerin bazılarının belediye hissesi olarak gösterilmesidir. Şikayetçi vatandaş, söz konusu şahıs arsalarının bazı şahısların üzerlerine kanunsuz olarak geçirildiğine dair beyanda bulundu. Parsellerin bazılarını belediye hissesi olarak gösterip kendi üzerlerine almışlar. Bunlar daha önceden de olmuş. Bununla ilgili buradan savcılığa suç duyurusunda bulunuyoruz. Bu çok ciddi bir suçlamadır. Ben o şahısla birlikte görüşmek üzere savcılığa da gittim. Ama ondan sonra tahmin ediyorum ki o şahıs tehdit edildi.” diye konuştu.
HANGİ İŞİ DOĞRU YAPTI Kİ
Mandalı’nın kendisi için ‘hangi işi tam yaptı ki’ şeklinde konuştuğunu söyleyen Nalcı “Ben de diyorum ki ‘Hangi işi doğru yaptın ki” yanıtını verdi. Basının ve kamuoyunun duyarlılığı sayesinde Kapaklı’da çöp ihalesinde para kaybının önlendiğini söyleyen Nalcı “Gidip adamı oradan indirecek halimiz yok. İnsanlar buraya kadar gelip dert yanıp ardından vazgeçmeyecek, dirayetli olacak, yoksa gelmeyecek. Biz şuana kadar emin olmadığımız hiçbir konu hakkında çıkıp konuşmadık. Biz kendisi ile mahkemede görüşürüz. Bakalım orada nasıl cevaplar verecek. Çiftlik gibi yönetmeye kalktıkları için bunlar oluyor. Başka yerlerde de yok mu var ama bu kadar ayyukta değil” ifadelerini kullandı. 
MAL VARLIKLARIMIZ ARAŞTIRILSIN
İrfan Mandalı ve kendisinin mal varlığının araştırılmasını da isteyen Nalcı “Bizim ve akrabalarımızın mal varlığı araştırılsın. Belediye başkanlığı maaşı 3 bin TL. Ben siyasete girdiğim zamandan bu zamana kadar mal varlığımdan 8 Milyon TL zarar etmişim, ama milletin maşallahı var. Ben meclise giderken 312 tapum vardı, şimdi yaklaşıl 138 tapum var.” iddiasında bulundu.
Haber Kaynağı: Çerkezköy Haber Gazetesi

Hiç yorum yok: