19 Şubat 2011 Cumartesi

Sedefçi, “Edirne halkının cebinden fazla para çıkmasın diye kendimizi feda ettik”


Başkanı Hamdi Sedefçi, ulaşıma 7 yıl zam yapmadıklarını belirterek, “Edirne halkının cebinden fazla para çıkmasın diye kendimizi feda ettik” dedi.
Sedefçi, belediye meclis salonunda düzenlediği basın toplantısında, her zaman Edirne halkının menfaatlerini ön planda tuttuğunu söyledi.
Ulaşım zammına ilişkin yapılan eleştirilere anlam veremediğini bildiren Sedefçi, şunları kaydetti:
“Bu kadar iyi niyetten sonra hala bazılarının körüklemesine anlam veremiyorum. 2004 yılında ulaşım 1 liraydı. 2011 fiyatlar olmuş 1,25. Ayıptır ya... Enflasyon oranları düşünüldüğünde biz bunu bu fiyatlarda tutuyorsak, alkış yerine eleştiri alıyorsak, ben bunu anlamıyorum. Üzülüyorum. Bunu hak etmiyoruz. 7 yıl zam yapmadık, mücadele ettik, yargılandık. Edirne halkının cebinden fazla para çıkmasın diye kendimizi feda ettik. Bazı arkadaşlarımız fazla zam yapmışız gibi hareket ediyorlar üzülüyorum.” dedi.

Hiç yorum yok: