20 Şubat 2011 Pazar

milli eğitim müdürlüğü halk oyunları yarışması sonuçlandı.

Kırklareli’nde, Milli Eğitim Müdürlüğünce organize edilen, "Geleneksel" ve "Stilize Dal"da halk oyunları İl birinciliği yarışması yapıldı.
Yarışmaya  11 okulun halk oyunları ekipleri katıldı. Yarışmada geleneksel dal küçüklerde Lüleburgaz Hürriyet İlköğretim Okulu, yıldızlarda Lüleburgaz Sanayi ve Ticaret Odası İlköğretim Okulu, gençlerde
Lüleburgaz Anadolu Lisesi birinci oldu.
Yaygın eğitim kurumlarında stilize dalda ise Babaeski Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü, küçüklerde Kırklareli Atatürk İlköğretim Okulu, yıldızlarda Kırklareli Atatürk İlköğretim  Okulu ve gençlerde Kırklareli

Anadolu Lisesi birinciliği elde etti.
Yarışmada dereceye girenlere plaketlerini Milli Eğitim Müdür Vekili

YasinÖzdil ve  Halk Oyunları Kırklareli İl Temsilcisi Hayati Gürer verdi.

Hiç yorum yok: