26 Şubat 2014 Çarşamba

MHP Pehlivanköy İl Genel Meclis üyesi adayı Erkol; “Türkiye’de MHP’nin alternatifi kalmadı.”




Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Pehlivanköy İl Genel Meclis üyeliği 1. Sıra adayı M.Gülay Erkol Pehlivanköy ve bağlı Köylerde halkın partisine ve şahsına büyük bir teveccüh gösterdiğini, belirterek, İl Genel Meclisine seçileceğini iddia etti.
MHP İl Genel Meclis adayı Erkol konu ile ilgili olarak şunları kaydetti; “ Pehlivanköy ve bağlı Köylerimize yaptığımız ziyaretlerde büyük bir teveccüh ile karşılanıyoruz. Halkımız CHP’nin ilkelerinden uzaklaştığını,   Bakanlardan sonra, Başbakana kadar dayanan  yolsuzluk iddialarına her gün bir yenisinin eklenmesiyle AKP’ye olan güvenlerini de kaybettiklerini söylüyorlar. İnsanımız Pehlivanköy’de olduğu gibi, Ülke genelinde de Milliyetçi Hareket Parti çatısı altında toplanıyorlar. Türkiye’de Partimizin alternatifi  kalmadı. Ülkesini, Vatanını ve Bayrağını karşılıksız seven, hatta canından daha çok seven tek siyasal kuruluş Milliyetçi Hareket Partisidir.(MHP) Çare MHP’dedir.
Pehlivanköy Halkı beni Meclise gönderir, bu yetkiyi bana verirse, bana olan güvenlerini asla boşa çıkarmayacağıma, Pehlivanköy halkının ve üreticisinin İl Genel Meclisinde haklarını savunarak kazanımlarını arttırmak için çalışacağıma, gazeteniz aracılığı ile söz veriyorum. 

Pehlivanköylü hemşehrilerim beni bu göreve layık gördükleri taktirde  bu gazeteyi de sözümün senedi  olarak saklasınlar. “ dedi.

Hiç yorum yok: