8 Şubat 2014 Cumartesi

Unvan için değil, hizmet için varım.



*Biz birlikte İnece’yiz, İnece’yi İncelilerle beraber yöneteceğiz.

Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-CHP İnece Belediye Başkan adayı Şahabettin Vardar Unvan, makam ve koltuk derdinde olmadığını belirterek gazetemize samimi açıklamalarda bulundu. İnece sevdalısı olduğunu söyleyen Vardar sözlerine şöyle devam etti; “ Benim derdim, benim sevdam, doğduğum ve büyüdüğüm, tozlu sokaklarında ayağımda kara lastikle top koşturduğum, harmanında, sapında samanında yuvarlandığım, çocukluğumun masumiyeti ile her evine girdiğim ve onların çocukları gibi sofralarına oturup aynı tastan çorba içtiğim İnecemdir.
Ben kösele ayakkabıyı liseye başlarken giydim. Yoksul ama onurlu, kimseye minnet etmeyen, emeği ile ekmeğini kazanan, alın teri olmayan bir lokmanın soframıza gelmediği bir ailenin evladıyım. Ben aslında İnece ailesinin evladıyım.
İnece insanının nasıl zor şartlarda hayatlarını idame ettirdiklerini birilerinin bana anlatmasıyla değil, yaşayarak öğrenenlerdenim. Çocukluğumdan bu yana İnecemin siyasiler tarafından unutulmuşluğunu, ötekileştirilmesini, ben de siyasetçi olsam da son versem diye düşler kurmuş bir İneceliyim. Çocukluğumdan gelen bu düş  bende sevdaya dönüştü.
Hedefimi koydum ve ben bir gün beldeme Belediye başkanı olacağım. İnsanımın hak ettiği hizmeti onlara vereceğim. Kırklareli’ne 10 Kilometre mesafede ki İnecemi çağın gerisinde kalmış köy yaşamının yoksulluğundan kurtararak kent yaşamının refahını tesis edeceğim. Beldem Refah içinde mutlu insanların yaşadığı bir Belde olacak. Dedim ve bu ideallerim doğrultusunda genç yaşımda siyasete girdim.  CHP’de üyelerimizin oyları ile CHP İlçe Başkanlığına seçildim. Başkanlığım sürecinde kimsenin siyasi görüşüne bakmadan imkanlarım dahalinde faydalı olma uğraşı verdim. Beldemi unutmadım. Kırklareli Belediyesinden aldığım desteklerle katkı sağlamaya çalıştım.
Çocuk parkı yapılması ve kanalizasyon büzü gibi ihtiyaçları karşılarken, Belediye Başkanımız İlyas Yılmam’ın da rızasını aldım. İlyas  abi bana tabi ki yapacaksın kardeşim, İnece’ye kim bir çivi çakarsa Allah ondan razı olsun. Dedi.
Evet bende aynı zihniyetle, siyasi görüşü ne olursa olsun İnece’me bir çivi çakanı gönülden destekler, taktir ederim. Zaten Belediye Başkanı seçilirsem hizmetimin temeli de bu olacak. Belediye Başkanlığı makamı hizmet makamıdır. Partizanlık makamı değil. Maharet İnece’nin tamamını kucaklamaktır. Bunu da gerçekleştirmek için Beldene sevdalı olman gerekir. Ben Beldeme ve Beldemin insanlarına sevdalıyım. İnsanıma hizmete sevdalıyım. Bunun için hizmet etmeye sevdalı olduğum insanların talep ve önerilerini alarak hizmet vereceğim. Çünkü biz birlikte İnece’yiz. İnece’yi İnecelilerle birlikte yöneteceğiz.” Dedi.
CHP Belediye Başkan adayı Şahabettin Vardar, yapamayacağı hiçbir sözü vermeyeceğini, verdiği sözleri de yerine getireceğini belirterek,  İnece’nin kalkınması için sayısız projeler ürettiğini, bu projelerin büyük kısmını AB hibe proğramı ile hayata geçireceğini söyledi. Vardar, başlangıç için üç projesini bizlerle paylaştı.
CHP İnece Belediye Başkan adayı Şahabettin Vardar’ın birinci projesi, İnece hayvan pazarı  projesi, ikincisi Gençlik ve spor merkezi projesi ki bu projede her türlü spor aktivitesi bulunan bir kompleks olarak  hayata geçirilecek.
 Vardar  Üçüncü proje olarak da İnece Koru Park projesini hayata geçirerek işe başlayacağını, ardından iş istihdamı sağlayacak projelerini hayata geçireceğini söyledi. 


Hiç yorum yok: