26 Şubat 2014 Çarşamba

Tahir Işık; “ Seçim kaygısı taşımıyorum. Benim tek kaygım İğneada’ya hizmettir.”


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-İğneada CHP Belediye Başkanı Tahir Işık 2 dönemdir İğneada’ya hizmet ettiğini, halkın hizmetlerinden memnun olduğunu belirterek; “ 2 dönemdir İğneada Belediye Başkanlığı yapıyorum. Beldeme ve halkıma imkanlar ölçüsünde verilebilecek en iyi hizmeti vermeye çalışıyorum.  Yaptıklarım ortada. Taktir her zaman olduğu gibi halkımızındır.
Seçim kaygısı taşımıyorum. Benim tek kaygım İğneada’ya hizmettir. Son güne kadar da Halkıma hizmet için çalışmaya devam edeceğim. 

Birilerinin söylemleri ya da yönlendirmeleri hiç bir önem taşımıyor. Halkın ne dediği, onların ne istediği benim için önemli. Kimse halkımızın iradesine ipotek koyamaz. Seçim dönemlerinde söz daima halkındır. Onlar kendilerine hizmet eden, devamında hizmet edeceğine inandığı adayı seçer.” Dedi.

Hiç yorum yok: