15 Şubat 2014 Cumartesi

Şükrü Çölgeçen; “Seçimi kazanarak hizmete kaldığım yerden devam edeceğim.”


“Ben 10 yıl önce koltuğa oturduğumda  Belde insanının  Belediye Başkanı değil, Şükrü ağabeyleri, Şükrü agaları oldum. Sadece Mandıra halkına hizmet etmeyi düşündüm. Dikkat ederseniz Belediye Başkanlık makam kapım ne zaman gelseniz ardına kadar açık. Bu kapı 10 yıldır hiç kapanmadı. Bundan sonra da kapanmayacak. Belediyeye gelen vatandaşım bu kapıyı çalmadan kendi evine girer gibi makamıma girer. “

Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-CHP’den istifa ederek, DSP’den Belediye Başkan adayı olan Büyükmandıra Belediye Başkanı Şükrü Çölgeçen, iki dönemdir Büyükmandıra’ya hizmet verdiğini, 30 Mart’ta yapılacak olan seçimlerden de galip çıkarak Büyükmandıra’ya hizmete kaldığı yerden devam edeceğini söyledi.

Büyükmandıra halkı  hizmetlerimi biliyor ve bana güveniyor.

Büyükmandıra Belediye Başkan adayı olarak Sertaç Balyemez’in açıklanmasından sonra CHP’den istifa ederek DSP’den Belediye Başkan adayı olan Çölgeçen, Kırklareli Milletvekillerinin ve CHP yetkililerinin kendisini aldattıklarını iddia etti. Çölgeçen konu hakkında şunları söyledi; “ Ben Milletvekillerine de, parti yöneticilerine de beni aday gösterip göstermeyeceklerini sordum. Aday yapmayacaksanız  söyleyin bende yolumu çizeyim dedim. Başta Milletvekilleri olmak üzere parti yöneticileri kesinlikle beni aday göstereceklerini belirterek  yalan söylediler. Oysa beni aday göstermeyeceklerini baştan söyleselerdi bunu saygıyla karşılayabilir, partimden istifa etmezdim.  Bana yalan söylenmesi kabul edilebilir bir durum değil. Yüzüme gülüp arkamdan iş çevrilmiştir.  Bu olaylar beni ziyadesi ile incitmiştir. Yapılanlar onur kırıcıdır. Ben Halkımıza hizmet ettim. Bazıları hakkımda konuşsalar da, Büyükmandıra halkı  hizmetlerimi biliyor ve bana güveniyor.” Dedi.


CHP oylarını 690’dan 1236’ya yükselttim.

Çölgeçen  arkasında Büyükmandıra halkının desteği olduğunu, insanların kendisine duyduğu güvenle 1999 seçimlerinde 690 olan CHP oylarını 2004 yılında CHP’den aday olması ile 1176’ya yükselttiğini, 2009 seçimlerinde de 1236 oy aldığını söyleyerek, 30 Mart’ta  Büyükmandıra halkının desteği ile seçimi üçüncü defa kazanacağını  ifade etti.
Başkan Çölgeçen, Belediye Başkanı olduğunda Büyükmandıra’nın bir köyden farkı olmadığını belirterek sözlerine şöyle devam etti;  “ Beledşiye Başkanı olduğumda Büyükmandıra  harabe bir köy görünümdaydi. %80i çamur içindeydi.  Yollar bozuktu, tabanı kötüydü. Geçmiş  belediye Başkanlarını kötülemiyorum, her gelen bir şey yapmış ama güçleri bu kadar yapmaya yetmiş.  Biz  Ekip arkadaşlarımızla birlikte çok çalıştık ve Büyükmandıranın  tüm yollarını yaptık. Çıkmaz sokaklara kadar kilit taş döşedik ve halkımızı çamur deryasından kurtardık.


Büyükmandıra’ya Başkan olduğumda, Kendi firmamızın araçları ile hizmet verdik. Şimdi Trakya’nın en büyük iş makineleri, araç ve gereç  parkına sahibiz

2004 yılında  Belediye Başkanı olduğumda Belediyemizin araçlarının hiçbirisi çalışmıyordu. Belediyenin kasasında paramız da azdı. İlk 2 ayımızda kendi firmamdan kamyon aldım şoförüyle beraber bakımını yaptırdıktan sonra işe saldık kamyonları. Kendi firmama ait araç ve şoförleri Belediyeye külfet getirmeden kullandırdım. 2 ay böyle oldu, az bir zaman sonra Belediyeye hemen yeni bir kamyon aldım. Birkaç yıl sonra 2 metreküplük yükleyici kepçe aldık. Şu anda Büyükmandıra Belediyesi Trakya’nın en büyük iş makineleri, araç ve gereç  parkına sahip.  Son olarak geçtiğimiz günlerde Ankara’ya giderek Belediyemize bir kamyon daha kazandırdım.

Yağlı güreşlerimizi 2 yıl kendi firmamızın sponsorluğunda yaptık.

Birinci dönem Seçim öncesi Büyükmandıranın geleneksel güreşlerini yapmak için söz verdik. Gün geldi çattı, kasada onu yapacak paramız da yoktu. Sonra Çölgeçen firması sponsor oldu biz bu güreşlerimizi firmamızın sponsorluğunda 2 yıl yaptık. O dönemde güreş etkinlikleri bedelli yapılıyordu. Gördük ki çıkar yol yok hepsini biz karşıladık. Güreşlerimize 7-8 bin kişi geldi.  Kendi firmamızın sponsorluğunda ki bu 2 yıldan sonra başka sponsorlar da bulduk. 
Şu anda tüm mahallelerin hepsinde çocuklara oyun parkları var. Tüm parklarda da halkın spor yapabileceği fitnes grubu var, halkımız  bu konuda çok mutlu. Seçim öncesi Büyükmandıranın geleneksel düğünleri var, meydan köy düğünü. Ancak kışın bu düğünler yapılamıyordu. Düşündüm araştırdım, seçimler öncesi de aklımda böyle bir fikir vardı. Üstü kapalı bir yer yaptırmak istedim. Müteahhitler  300 bin TL fiyat verdiler, ancak ben bu işlerden anladığım için pahalı olduğunu düşünerek başka bir müteahhitlerle  görüştüm. En sonunda 700 metrekare olan bu yeri 100 bin TL’ye fiyat verdiler. Pazarlık yaptık ve 35 bin TL’ye burasını mâl ettik, her şeyi içinde sadece tabanının kilit taşı döşeme ve sömerleri belediyeye aitti. 



Büyükmandıra’ya Kırklareli’nin en modern kapalı spor ve fitnes salonunu yaptık.


Büyükmandıra’ya Kırklareli’nin en modern kapalı spor ve fitnes salonunu yaptık. Profesyonel takımlar idman yapmak için salonumuza geliyorlar. Spor salonumuz halka açık ve ücretsiz. İki hocamız var. Herkes hocalarımız nezaretinde spor yapıyor. İçinde ki spor aletleri teknolojik olarak en modern spor aletleri.
Kısa bir süre önce modern bir halı sahanın yapımını tamamlayarak hizmete sunduk.  Halı sahanın yanına soyunma odaları ve kafetaryasını da yaptık. Birkaç gün içinde çevre düzenlemesi de bitecek ve açılışını yapacağız.  Gençlerimizin faydalanacağı modern bir Basketbol ve Voleybol sahasını da bitirerek hizmete sunduk.
Geçen hafta hazırladığımız AB projesini imzalamak üzere Sofya’daydım. Proje imzalarını attık. Büyükmandıra’ya 1400 kişilik çok amaçlı Kültür salonu inşaatını kısa bir süre sonra başlatacağız. Kanalizasyon ihalesi bitti. Yarısı Belediyemizden, yarısı da İller Bankasından karşılanacak. Kanal inşaatımızı da kısa bir süre sonra başlatıyoruz.
Ben 10 yıl önce koltuğa oturduğumda  Belde insanının Belediye Başkanı değil, Şükrü ağabeyleri, Şükrü agaları oldum. Sadece Mandıra halkına hizmet etmeyi düşündüm. Dikkat ederseniz Belediye Başkanlık makam kapım ne zaman gelseniz ardına kadar açık. Bu kapı 10 yıldır hiç kapanmadı. Bundan sonra da kapanmayacak. Belediyeye gelen vatandaşım bu kapıyı çalmadan kendi evine girer gibi makamıma girer.

Büyükmandıra halkı bana inanıyor, bana güveniyor. Ben Büyükmandıra halkına güveniyorum. Bana yapılan haksızlık ve en önemlisi  söylenen yalanların hesabını Büyükmandıra halkı sandıkta soracaktır.” Dedi.  

Hiç yorum yok: