5 Eylül 2013 Perşembe

Kavaklı’da İnci Başkan Sevgisi


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-Önceki gün Kavaklı Belediye Başkanı İnci Tunç’u makamında ziyaret ettik. Belediye Başkanı   İnci Tunç, 30 Mart 2014 yılında yapılacak olan Yerel seçimlerde CHP’den aday adayı olduğunu ve baş vurusunu yaptığını söyledi.
Başkan Tunç Kavaklı halkını ailesi gibi kabul ettiğini söyleyerek; “ Biz bir aileyiz. Ben doğduğum ve büyüdüğüm bu topraklarda çocukkende her eve girerdim, bu günde giriyorum. Ben insanımızı siyasi fikirlerine ve inançlarına bakmadan bir aile sıcaklığı ile seviyorum. Bizlerin diyaloğu çok farklıdır. Belki de bu durum  küçük bir kasaba olmamızdan kaynaklaıyor. Ancak ben Belediye Başkanı olduğum için kendimi halktan  tecrit etmedim. Belediye Başkanlığı bir hizmet kurumudur. Bende Beldemi seven bir insan olarak, en iyi hizmeti onlara getirebilmek için Başkanım. Bunun dışında Başkanlığın bana kazandırdığı bir paye falan yoktur.” Dedi. Tam da bu sırada kapı çaldı ve içeriye Kavaklı’lı bir genç kız girdi. Elinde tabakla; “ Başkanım annem yeni pişirdi. Sizede gönderdi. Soğutmadan yiyin” dedi. Genç kızımız Başkana tabağı uzatırken hemen müsaade istedim ve o anı görüntüledim. Başkan tabağın üzerinde ki peçeteyi açtığında sıcacık ve nar gibi kızarmış lokmaları gördük. İnci Başkana gelen lokmaları, İnci Başkan, ben ve arkadaşımız Erdoğan Şendir birlikte yedik.

İnci Başkan’ın tamda Kavaklı insanı ile aile gibi bir bağının olduğunu anlattığı sırada sıcak lokmaların gelmesi. O lokmayı yapan insanın Başkanı da düşünmesi, İnci Tunç’un anlatmak istediklerinin bir nevi  teyidi oldu.

Hiç yorum yok: