26 Eylül 2013 Perşembe

İşçi Partisi İl Başkanı Teoman Üstündağ;”Kaldırım üzerine park eden araç benim aracım değil”


Faruk Ceylan-19 Eylül Perşambe günü Yeşilyurt Gazetemizde yayınlanan “Yer bulamayınca kaldırımın üzerine park etti.” Başlıklı haber üzerine gazetemize gelen İşçi Partisi İl Başkanı Teoman Üstündağ, haberde aracın plakasında buzlama yapıldığı için park eden aracın kendisine ait olduğu algısının oluştuğunu ve bu konuda eleştirilere maruz kaldığını belirtti.
Başkan Üstündağ konu ile ilgili şunları söyledi; “ Kaldırım üzerine aracını park eden bayanın araç plakası ve yüzü buzlandığı için aracın bana ait olduğu zannedilmiştir. Bu araçtan Kırklareli’de bir tek bende var. Araç,  jantlarına kadar benim aracımla birebir aynı. Ancak aracın plakasının 34 olduğunu sizden öğrendim. Bu konuda yanlış anlaşılmaya maruz kaldığım için, duruma açıklık getirerek o aracın bana ait olmadığını, aracı kullanan bayanıda tanımadığımı kamuoyuna duyurursanız sevinirim.
İşçi Partrisi İl Başkanı olarak, yanlışlara karşı mücadele ederken, yanlış yapan durumuna düşmek beni ziyadesi ile üzdü. Mağduriyetimin giderilmesi hususunda aracın bana ait olmadığını kamuoyuna duyurmanızı rica ediyor, tüm gazete çalışanlarına sevgi ve saygılarımı sunuyorum” dedi.


Hiç yorum yok: