6 Ocak 2012 Cuma

Türkiye 4. zellex kuaförün 2012 hedefi Türkiye şampiyonu olmak

Faruk Ceylan  Kırklareli’nin Türkiye 4. sü Zellex kuaför Ersin’in 2012 hedefi Türkiye şampiyonluğu. 2011 yılında Türkiye 4. olan Ersin, şampiyonluğu  kıl payı kaçırdığını, bu yıl Kırklareli’ne bir Türkiye Şampiyonluğu kazandırmak  istediğini  söyleyerek;  “ Geçen yıl şampiyonluğu kıl payı kaçırdım. Final ayağında elektrik tesisatında meydana gelen arıza sebebiyle modelin fönünü çekemedim.  Arıza sebebiyle bana ek süre verdiler ama elektrik tesisatına bir müdahalede bulunmadılar. Fön makinesi çalışmadığı içinde yapmış olduğum saç modelini sonlandıramadım. Ve final hakkımı kaybederek 4.lükle yetinmek zorunda kaldım. Bu aksilik olmayıp finale kalsaydım kesinlikle şampiyonluğu kazanacağıma inanıyordum. Bu yıl Allah’ın izniyle hedefim Kırklareli’ne Türkiye şampiyonu olarak dönmek” dedi.


Hiç yorum yok: