11 Ekim 2011 Salı

Erginspor Tekvando Kulübünden Kırklareli AKP İl Başkanı Tunç’a ziyaret

Başarılarıyla Kırklareli’nin gururu olan Erginspor Kulübü yönetim kurulu AK parti İl Başkanı Emin Tunç’a   nezaket ziyaretinde bulundu.  Başkan Murat Acar, Başkan Yardımcısı İrfan Özeklioğlu, Genel Sekreter Faruk Ceylan ve Mali İşler Sekreteri Gökhan Yeşil’in makamında  ziyaret ettikleri İl Başkanı Tunç, Erginspor Kulübünün başarılarını Basından takip ettiğini, Türkiye’de ve Uluslar arası turnuvalarda aldıkları başarılı sonuçlarla Kırklareli’nin gururu olduklarını ifade ederek; “ Amatör spora hizmet eden, benim gözümde kahramandır.  Bende geçmişte amatör futbol kulüp başkanlığı, gözlemcilik  ASKF’de yöneticilik gibi görevlerde bulundum. Çoğu zaman futbolcularımın formalarını toplar, evde eşime yıkatırdım. Bu bir gönül işidir. Amatör spor yöneticileri başarı için hem maddi, hem de manevi olarak her türlü fedakarlığı yapar. Amatör spora hizmet eden sizler de benim gözümde birer kahramansınız.  Ben bu yollarda çok sıkıntılar yaşadım. Sizlerin de bu spor’un yaşaması için yaptıklarınızı ve özverinizi tahmin ediyorum.  Ziyaretinizden büyük mutluluk duydum.  Çalışmalarınızıda yakından takip etmek istiyorum. Antreman yaptığınız günlerde ziyaret edip sporcularınızla da tanışmak isterim. Tekvando İlimizin Dünya çapında tanınmasını sağlayan bir spor dalı olup, Kırklareli’nde futboldan sonra en sevilen bir spor dalıdır.  Sizlere destek olmak adına bize düşen görevleri yerine getirmeye hazırız. İsteklerinizi bize iletirseniz sevinirim.” Dedi.
Başkan Yardımcısı İrfan Özeklioğlu Kulüp hakkında bilgiler vererek şunları söyledi
“ Kulübümüzün 7-8 aylık bir mazisi var.  110 lisanslı sporcumuz bulunmakta olup, kısa sürede hem Türkiye çapında, hem de Uluslar arası turnuvada başarılı sonuçlar aldık. 9 Ülke, 1700 sporcunun katıldığı Uluslar arası Ters Lale Turnuvasında takım halinde 3. Olduk. Bu turnuvada ferdi olarak, 2 birincilikj, 2 ikincilik, 4 üçüncülük kazandık. Isparta’da yapılan Okullar arası Türkiye şampiyonasına  bir sporcu ile katıldık ve bir Türkiye 3.lüğü elde ettik. Tekirdağ’da yapılan Türkiye minikler şampiyonasında, 1 birincilik, 1 ikincilik ve 1 üçüncülük kazandık. Yönetim olarak hedeflerimizi büyük tutuyor ve çalışmalarımızı da bu çerçevede yapıyoruz. “ dedi.
Kendisine aktarılan bilgilerden sonra İl Başkanı Tunç ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek, Erginspor Kulübüne her türlü desteği vereceklerini tekrar ederek Erginspor yöneticilerini uğurladı.

Hiç yorum yok: