2 Kasım 2013 Cumartesi

İnece CHP Belediye Başkan Aday adayı Vardar; “ İnece’yi İnecelilerle birlikte yöneteceğim”


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir- CHP İnece Belediye Başkan aday adayı Şahabettin Vardar , İnece’de Okuldan Camiye, düğünden cenazeye halkla beraber olacaklarını, İnece’yi Köy görünümünden kurtarıp,  Modern bir Kent haline getireceklerini söyledi.
Şahabettin Vardar; “Hayata dair belirlediğim hedefleri mi gerçekleştirdim.  Bundan sonra ki tek hedefim, İnece için hizmette bulunmaktır.  İnece’me ve onun insanına  hizmet etmenin gurunu yaşamak istiyorum. Doğduğum, büyüdüğüm topraklara yatırımlar yapılmasını gerçekleştirmek, iş istihdamı sağlayarak İnece insanının ekonomik ve sosyal anlamda  sıkıntısız bir yaşama kavuşmasını sağlamayı istiyorum.
Belediye Başkanı olursam, sürekli Halkın içinde, onların yanında olacağım.  Halkın fikir ve önerileri yapacağım  hizmetin temeli olacak. Dolayısıyla Halkın yönetime katılmasını sağlayacağım. Aile ortamı içinde bir Belediyecilik anlayışı içinde olacağım. İnece’yi  İnecelilerle birlikte yöneteceğim. Bunun sözünü bu günden veriyorum.
Bu Makam hizmet makamıdır. Halkın sorunlarını unutup, Belediye Başkanı ünvanı ile ortalıkta dolaşma Makamı değildir.
Gençler için,  Yaşlılar için, hayvancılık ve çiftçilik için çok  önemli projelerim var. Bu projelerimi  yakında İnece halkı ile paylaşacağım.
Ben bu topraklarda doğdum ve burada büyüdüm. İnece benim ailem, bende bu ailenin bir ferdiyim. İfade ettiğim gibi Belediye yönetiminde mutlaka İneceliler de yer alacaktır. İnece’yi birlikte yöneteceğiz.” dedi.


Hiç yorum yok: