7 Kasım 2013 Perşembe

Böyle bir Kaymakam görmediniz mi? Pınarhisarlılar gördüler.

Kırklareli Günlüğü


Faruk Ceylan

farukceylan39@gmail.com

Siz Devletin şefkatli elini bu denli sıcak hissettiren bir Kaymakam gördünüz mü? Yoksul Vatandaşının ihtiyacını gidermek için bu kadar çaba sarf eden bir Kaymakam gördünüz mü? Hastaya şifa, gence ağabey, yaşlıya evlat olanını?  İlçesinin adını dünyaya duyuranı mı? Adını İlçesine bağlı bulunan bir Köyün Kültür salonuna yazdıracak kadar sevilenini? Görmediniz mi? Pınarhisarlılar gördüler…
Iğdır Vali Yardımcılığına atanarak 3 ay önce Pınarhisar’dan ayrılan Mevlüt Özmen’i, özellikle yoksul Vatandaş, hasretle arıyor ve Mevlüt Özmen’in yeri dolmaz diyorlar.
İlginç olan varlığında eleştirenlerde Mevlüt Özmen’i arar olmuşlar!  İnsanlar hala çözümsüz bir işinde onu arıyorsa; “O olsaydı derdimize çare olurdu.” diyorlarsa, Mevlüt Özmen’in gönüllerde nasıl yer aldığını durup biraz düşünmek lazım.
Bir İlçe’den Pınarhisar’a ikametgâhını aldıran kanser hastası 19 yaşında ki çocuğun babası ile tesadüfen tanışmıştım. Acılı babanın yüzü gülüyordu.  “Yaşadığım İlçe’nin kaymakamı oğlumun tedavisi için gerekli yardımı yapamayacaklarını söyledi. Çaresizdim. Daha önce Pınarhisar’da yaşadığım için ikametimi Pınarhisar’a aldırdım. Mevlüt Kaymakama gittim. Mevlüt Kaymakam bir sürü yere telefon etti, bize hastane buldu.  Hastane masraflarının bir kısmını da Kaymakamlık fonundan karşılanmasını sağladı. “ demişti. 
Oğlu Kanser hastası acılı baba Devletin şefkatli elinin sıcaklığını hissetmenin büyük mutluluğu içindeydi. Bu ve benzeri örnekleri çoğaltmak mümkün.  İşte bu sadece bir tanesi…
Pınarhisar’da birçok vatandaşın Mevlüt Özmen’i araması, bunu da benimle paylaşmasıyla bu yazımı kaleme alarak, ben de onu anmayı ve bir selam göndermeyi istedim.
Pınarhisar sizi arıyor, Pınarhisar sizi özlüyor Sayın Valim.
Buradan 2013 yılı sonunda, yılın en’lerini seçen Basın kuruluşlarına, meslektaşlarıma Mevlüt Özmen’i Kırklareli’de yılın Bürokratı adayı olarak göstermek istiyor, Devletin gücünü ve şefkatini ortaya koyabilen Özmen gibi Bürokratların önünde saygıyla eğiliyorum. 


Hiç yorum yok: