19 Ekim 2013 Cumartesi

Pınarhisarspor Kulüp Başkanı Mesut Günözen Başkanlık görevine geri döndü.

Geçtiğimiz yıl Pınarhisarspor Kulübüne Şampiyonluk yaşatan Mesut Günözen, kısa bir süre önce MHP’den Belediye Meclis üyeliğine aday olduğu için Kulüp Başkanlığından istifa etmişti.  Başkan Günözen’in istifası üzerine Pınarhisar’lılar, STK temsilcileri, Kamu Kurum yöneticileri, Pınarhisarspor taraftarı, futbolcular ile Pınarhisarlı vatandaşlar Mesut Günözen’in görevine geri dönmesi için kendisini ikna etmek için çalışmışlardı. Mesut Günözen, Pıanrhisarlıların kendisine duydukları güven karşısında  istifasını geri alarak, yeniden Kulüp Başkanlığı görevine döndüğünü  açıkladı.
Mesut Günözen konu hakkında  Gazetemiz Yazarı Faruk Ceylan ile Muhabirimiz Erdoğan Şendir’e  şu açıklamada bulundu;
“Belediye Meclis üyeliğine aday olacağım için, Pınarhisarspor Kulüp Başkanlığından İstifa ettiğimi duyan daire amirleri, sivil toplum örgütü temsilcileri, çok değerli halkımız ve spor severler yönetim kurulu asil ve yedek üyeleri denetim kurulu asil ve yedek üyeleri kulübümüz üyeleri  ve sporcu kardeşlerimiz bu kararımdan dolayı çok üzüldüklerini ve kararımı bir kez daha gözden geçirmem gerektiğini bana söylediklerinde ben kendilerine bu kararımdan dönmemin mümkün olmayacağını söyledim. Benim  örnek bir başkan olduğumu, bana güvendiklerini, hangi göreve talip olursam olayım bunu başarabileceğimie inandıklarını belirterek, Pınarhisarspor Kulüp  Başkanlığına devam etmem gerektiğini söylediler ve üzerimde büyük bir baskı oluşturdular. Gerçek şu ki bende pınarhisarspor’u, Pınarhisar halkını ve sporcu kardeşlerimi onların beni sevdiği kadar seviyorum.
 Pınarhisarlıların bana olan güveni ve sevgileri karşısında kayıtsız kalmamın doğru olmadığını düşünerek,  Kulüp Başkanlığına devam etmemin hem benim hem de Kulübümüz  için yararlı olacağına karar verdim ve istifamı geri aldım. Ancak Pınarhisar Belediyesi Meclis üyeliği  adaylığım devam edecektir.
Ben verdiğim hiçbir sözden dönmedim. Partime verilmiş bir sözüm var ve  bu sözümün sonuna kadar arkasındayım. Umarım bu durumdan faydalanmak isteyenler olmaz…
Benim tek hedefim ve dileğim Pınarhisar’a hizmet etmektir. 3 yıldan bu yana spor anlamında yaptıklarım ortada. Hemşehrilerimin  Pınarhisarspor Başkanlığına devam etmemi istemelerinin  sebebi bana duydukları güvendendir. Bende duyulan bu güvene vereceğim hizmetlerle  gerekli cevabı vereceğim, onların güvenine layık olmaya çalışacağım.   Pınarhisarspor’u  da layik olduğu yerlere getirmek için bundan sonra daha çok çalışacağım. Bana tekrar bu kutsal göreve dönmem için baskıda bulunan ve fikrimden dönmeme vesile olan  herkese teşekkür ederim.  Kimse Pınarhisar halkından  ve Pınarhisarspor’dan daha büyük değildir. EN BÜYÜK PINARHİSARSPOR.” dedi.


Hiç yorum yok: