25 Ekim 2013 Cuma

Karahalil Belediye Başkanı Dindar Seçen törenle aday adaylığını açıkladı


Önceki gün Kırklareli Atatürk Parkında, gazetemiz Yazarı Faruk Ceylan ile Muhabirimiz Erdoğan Şendir’e 30 Mart 2014 tarihinde yapılacak olan Yerel Seçimlerde Karahalil Belediye Başkanlığı için yeniden Aday adayı olduğunu açıklayan Karahalil Belediye Başkanı Dindar Seçen, Babaeski Akparti İlçe Binasında yapılan törenle de resmi olarak aday adaylığını açıklayarak, evraklarını Babaeski İlçe Başkanı Ali Gencal’a teslim etti.
Karahalil Belediye Başkanı Dindar Seçen 30 Mart 2014 tarihinde yapılacak olan Yerel Seçimlerde Karahalil Belediye Başkanlığı için yeniden Aday adayı olduğunu açıklayarak şunları söyledi; “ 2009 yılında yapılan seçimlere Ak Parti Adayı olarak katıldım.  Karahalillihemşehrilerimin oyları ile seçimi kazanıp  Belediye Başkanı olarak göreve başladım. 5 yıl Karahalil için gece gündüz demeden çalıştım. İmkanlar ölçüsünde Karahalil için verdiğim sözleri yerine getirdim.  Başlattığımız projeleri devam ettirmek istiyorum.
Karahalil halkının bu dönemde de desteklerini bekliyorum. Halkımız bana ikinci dönemde de Belediye Başkanlığı fırsatını verirse yeni projelerimle Karahalil’i modern bir Kent haline dönüştürmek için hazırlıklarım tamam. Ayrıca Karahalil insanına iş istihdamı sağlayacak olan projelerimlede Beldemizde işsiz gençlerimize  iş imkanı sağlayacağım. Karahalil’de işsizlik sorununu kökten çözeceğim.

İnşaalah bu projelerimi hayata geçirerek gençlerimizin Beldesi dışında iş aramalarını ve Beldemizden göç etmelerine son vereceğim.” dedi.

Hiç yorum yok: