12 Ekim 2013 Cumartesi

Lc waikiki'den Demirköy'lü fakir ailelere 90 bin TL lik giysi ve ayakkabı yardımı





Gülcan Kutlu-Lc waikiki'nin Demirköy Kaymakamı Musa Aydemir’e yaptığı 90 bin TL lik yardım paketi Kaymakamlıkça yardıma muhtaç insanlara dağıtıldı.
Amaçlarının maddi imkanı bulunmayan vatandaşı bayramda sevindirmek olduğunu belirten firma yetkilileri bu yıl Demirköy'deki fakir ailelere yardım etmek istediklerin belirttiler. Tır ile Demirköy gelen yardım malzemeleri Demirköy Kaymakamlığı çalışanları ve  Demirköy Belediyesi personeli tarafından belirlenen ihtiyaç sahiplerine tek tek dağıtıldı. Dağıtım sırasında Demirköy Kaymakamı Musa Aydemir ve Demirköy Belediye Başkanı Muhlis Yavuz yardımların dağıtılmasına bizzat refagat ettiler.

Yardım Malzemelerinin dağıtıldığı  ihtiyaç sahibi ailelerin mutlulukları gözlerinden okundu. 


Hiç yorum yok: