5 Ekim 2013 Cumartesi

* Başkan Alkan; “Doğduğum, büyüdüğüm topraklara hizmet boynumun borcudur.”


*Sinanlı Belediyesi 2 ayda 14 bin metrekare Kilit taş döşedi.


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir
Kanalizasyon ve içme suyu şebekesi inşaatını  bitiren Sinanlı Belediye Başkanlığı kazılarak bozulan ve bazı kesimler tarafından eleştiri konusu olan Sinanlı yollarına  14 bin metre kilit taşı döşedi.
Sinanlı Belediye Başkanı Ali Alkan  kilit taşı ve bordür çalışmalarını 2 ay gibi kısa bir sürede bitirdiklerini belirterek şunları söyledi; “Beldemizin  kanalizasyon ve içme suyu şebeke inşaatı ile alt yapı çalışmalarımızı bitirdik. Alt yapı çalışmaları nedeniyle yollarımız kazıldı. Kazılan yerler  sebebiyle bazı kesimler beni, yolları yapmıyor, çalışmıyor diye itham ettiler. Bir Belediye’de en zor iş alt yapı sorununu çözmektir. 
Alt yapı çalışmalarımızı bitirdikten sonra süratle üst yapıya yani yol yapım işine başladık. 14 bin metre kare kilit taş ve bordürü 2 ayda tamamlayarak halkımızın hizmetine sunduk.
Alt yapı  hizmeti yer altına gömüldüğü için üst yapı gibi değerlendirilmiyor ve kısa zamanda unutuluyor ama hiç önemli değil, ben kimseden taktir ve alkış  beklemiyorum.  Teşekkür edilemiyorsa,  haksızca eleştiride yapılmasın. Ben Beldeme hizmet için Belediye Başkanı oldum. Doğduğum, büyüdüğüm topraklara hizmet boynumun borcudur.

Sinanlı Beldemizin, kentsel bir yaşam alanı haline gelmesi için çalışmalarımız devam edecektir.” Dedi. 

Hiç yorum yok: