23 Aralık 2013 Pazartesi

Pınarhisar Yağlı Tohumlar Kooperatifi Başkanı Salih Köse MHP’den İl Genel Meclisi’ne aday

Başkan Köse; “ Milliyetçi Hareket Partisi’nden (MHP)  İl Genel Meclis Üyeliği’ne adayım. Köylü dostlarımın desteği ve Cenab-ı Allah’ın izniyle İl Genel Meclis Üyesi seçileceğime inanıyorum” dedi.

1100 üyeli S.S. 296 Sayılı Pınarhisar Yağlı Tohumlar Kooperatifi Başkanı Salih Köse, Milliyetçi Hareket Partisinden (MHP) Kırklareli İl Genel Meclis Üyeliğine aday. 
Pınarhisar S.S. 296 Sayılı Yağlı Tohumlar 6 yıl 2 dönemdir Kooperatifi Başkanlığı yapan, bu süreçte üreticiye sağladığı imkan ve verdiği hizmetlerle köylünün sevgisini kazanan Başkan Salih Köse daha geniş bir yetkiye sahip olup, köylünün haklarını daha iyi savunmak için MHPden Kırklareli İl Genel Meclis Üyeliğine aday olduğunu söyledi.
Başkan Köse adaylığı konusunda şunları kaydetti;
S.S. 296 Sayılı Yağlı Tohumlar Kooperatifi Başkanlığım süresinde üretici çiftçi dostlarımızın iyi gününde kötü günün de hep yanlarında olmaya çalıştım. Dertlerini dert, sevinçlerini sevinç edindim. Kendilerine verdiğim hizmetlerden memnuniyet duydum. Sağ olsunlar onlarda benim hizmetlerimden memnun oldular. Tüm üye ve çiftçi dostlarımızın desteği ile Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Pınarhisar İl Genel Meclis Üyeliğine aday oldum.
Yetkiniz ne kadarsa etkinizde o kadar olur. Üreticilerimiz, köylülerimiz beni destekler,  bana İl Genel Meclis Üyeliği makamını layık görürlerse hizmet alanım genişleyecek ve Gazi Mustafa Kemal Atatürkün Köylü Milletin efendisidir dediği köylü dostlarımıza Kooperatif Başkanı olarak yaptığım hizmetlerin çok daha fazlasını sunma imkanına sahip olacağım. Çünkü bende köylüyüm.
Başkanlığını yaptığım Kooperatifimizde daima Milletin hizmetkârı olabilme mantığı için de çalıştım. Bundan sonra da daha fazla yetki ile Kırklareli İl Genel Meclis Üyesi olarak köylümüze daha büyük hizmetler vermek istiyorum. 
Köylü dostlarımın desteği ve Cenab-ı Allahın izniyle İl Genel Meclis Üyesi seçileceğime inanıyor, Pınarhisarlılara, köylü hemşerilerimize hayırlı ve bereketli işler diliyor, saygılarımı sunuyorum. 
(Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir)

Hiç yorum yok: