12 Aralık 2013 Perşembe

Büyükmandıra CHP Aday Anketi sonuçlarını Cumartesi günü açıklıyoruz.

*Çölgeçen; “Kesin aday benim. Beni aday göstermezlerse CHP seçimi kaybeder.”

*Menekşe; “ 70 yaşını geçmiş insanlar siyaset sahnesinde yer almayı bırakmalı. Aday olma şansım %90.”

*Balyemez; “İddialı  söylemlerden yana değilim. Diğer adaylar aleyhinde de asla olumsuz bir şey konuşmam.  Bu yarışta kazanın CHP olmasını diliyorum.”




Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-Büyükmandıra Anketimizde isimleri öne çıkan Şükrü Çölgeçen, Sertaç Balyemez ve Hasan Menekşe’ye ziyaretlerde bulunduk. Kendilerinin misafiri olduk ve adaylık şanslarını birde kendilerine sorduk.
Sertaç Balyemez
Şükrü Çölgeçen
Belediye Başkanı Şükrü Çölgeçen’i  Gazetemiz Genel Koordinatörü Hacer Gökkaya ve Muhabirimiz Erdoğan Şendir’le makamında ziyaret ettik.  Çölgeçen’in bol sütlü neskafe ikramının ardından kendisine  adaylık şansını sorduk.  İki dönemdir Belediye Başkanlığı yapan Şükrü Çölgeçen, CHP’nin adayının Kesinlikle kendisinin olacağını ifade ederek, şansının % 100 olduğunu söyledi. Başkan Çölgecen; “ Beni aday göstermezlerse CHP seçimi kaybeder. Benim aldığım oyların yarıya yakını CHP’ye değil, Şükrü Çölgeçen’e verilen oylar.” Dedi.
Akşam saatlerine yakın bir vakte denk gelen Sertaç Balyemez’i ziyaretimizde, Balyemez,  Muhabirimiz Erdoğan Şendir ve Yeşilyurt Gazetesi  Babaeski yazarımız Özkan Başaran’la birlikte bizi bir restoranda ağırladı. Akşam yemeği eşliğinde sohbetimizde CHP’nin bir diğer aday adayı Balyemez, siyasete öğrencilik yıllarında girdiğini, siyasal olarak elde ettiği bilgi ve birikimlerinin Belediye Meclis üyeliği sürecinde pekiştiğini ve Belediye Başkanlığına hazır olduğunu belirterek; “ Vatandaşımızın şahsıma büyük bir teveccühü var. Beni Belediye Başkan adayı olarak görmek isterlerse, Büyükmandıra’da seçimi rekor bir oyla kazanmayı hedefliyorum. Bunun yanın da kimsenin hayal bile edemeyeceği projelerimle Beldeme altın çağını yaşatacağıma inanıyorum.  Adaylık konusunda iddialı  söylemlerden yana değilim.  Diğer adaylar aleyhinde de asla olumsuz bir şey konuşmam.  Bu bir yarıştır. Halkımız beni tercih ederse güvenlerini boşa çıkarmayacağıma söz veriyorum. Bu yarışta kazanın CHP olmasını diliyorum.” Dedi.
Hsan Menekşe
A.Osman Bayraktaroğlu
Çölgeçen ve Balyemez’le birlikte yarışta ismi öne çıkan bir diğer aday adayı da Hasan Menekşe’ydi. Menekşe’de bizi Kahvede misafir etti.  Büyükmandıra’nın CHP aday adayı asker emeklisi Hasan Menekşe ile çay sohbetimiz esnasında  Menekşe’nin gençlere  çok önem verdiğini tespit ettik.
Hasan Menekşe yaşı geçmiş, misyonunu tamamlamış olanların artık siyaset sahnesinden çekilmelerinin zamanın geldiğini belirterek; “ 70 yaşını geçmiş insanlar artık siyaset sahnesinde yer almayı bırakmalıdır. İnsanların belli  bir yaştan sonra enerjisini de, ideallerini de kaybettiği bilimsel verilerle ispatlanmıştır.  Arkadan gelen gençler yaşlanmadan onların önü açılmalıdır.
Beldemizde bazılarının  seçmen üzerinde baskı oluşturmaya çalıştığını duyuyorum.  Bu tür davranışlar Demokratik davranışlar değildir.  İnsanlar rahat bırakılmalı ve  özgür iradeleri ile kimi istiyorsa onu seçmelidir. Seçilemeyen aday adayı da buna saygı göstermelidir.” dedi.
CHP aday adayı Menekşe sorumuz üzerine; “ Benim aday olma şansım % 90. Burada bir çok insanın menfaat ilişkileri var. Benim kimseyle menfaat ilişkim yok. Asla da olmaz. Bu konu da rahatım. Bunun için adaylık konusunda en şanslı aday benim” dedi.
Anketimizde oldukça geride kalan Ali Yücel Atalay ve Alaaddin Burak Doğan'la bir görüşme temin edemedik. 

Ali Yücel Altay
Alaaddin Burak Doğan


Hiç yorum yok: