5 Haziran 2011 Pazar

erginspor kulübü tekvando derneği genel kurulu yapıldı. başkanlığa murat acar seçildi.


ALPER CEYLAN
ADEM ÖNDER  2011 yılı Ocak ayında kurulan Erginspor kulübü derneği genel kurulu yapıldı. Genel kurula 26 üyenin 22’si katıldı. Divan Başkanlığına Mehmet Özbilen, katip üyeliklere de Bahriye Güngör ile Gökhan Yeşil seçildi. Büyük kurtarıcı Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve şehitlerimiz için yapılan saygı duruşundan sonra İstiklal marşı okundu.  Gündem gereği faaliyet raporu ve mali raporlar okunarak oy birliği ile kabul edildi. Yeni yönetim kurulu seçimi yapıldı. Murat Acar’ın listesinin karşısına başka aday liste çıkmayınca bu liste 22 üyenin oyunu alarak  seçildi.
Yapılan seçimde Murat Acar Başkanlığa, İrfan Özeklioğlu, Gökhan Yeşil, Faruk Ceylan ve Savaş Eskici Yönetim kurulu  üyeliklerine seçildiler.
Yönetim kurulu yedek üyeliklerine ise Özgün Tiran,Bahriye Güngör,Hakan Berke,Alper Çiler ve Recebiye Yıldızdal seçildi.
Denetim Kurulu Başkanlığına  Mehmet Özbilen, üyeliklere de Nizamettin Mutlu ve Bahadır Genim. Yedek üyeliklere, Ali Ergin, Yalçın Karaçoban ve Ahmet Yıldızdal seçildi.
Başkan seçilen Murat Acar, kısa bir süre önce kurulan Erginspor kulübü sporcularının beklenenin üzerinde başarılı olduklarını, Türkiye çapında ve Uluslar arası yarışmalarda aldıkları derecelerle Kırklareli’nin adını kısa sürede duyurduklarını, bu başarıların artarak devam etmesi için göreve gelen  yönetim kurulu ile elden gelen ne varsa yapacaklarını ve Kırklareli ismini tekvando sporunda zirveye yazdıracaklarını söyledi.
Erginspor kulübü yeni yönetimi pazartesi günü  toplanarak, görev bölümünü yapacak.  

Hiç yorum yok: