8 Mayıs 2014 Perşembe

Ve Mutlu son… 21 gündür kayıp Beste Selin Taş Bolu'da bulundu.

*Kırklareli'nin Babaeski ilçesinde 21 gün önce okula gitmek için evden ayrılan ve kaybolduğu konuşulan Beste Selin Taş Bolu'da bulundu.
Kırklareli'nin Babaeski ilçesinde 21 gün önce okula gitmek için evden ayrılan ve bir daha dönmeyen 16 yaşındaki lise öğrencisi Beste Selin Taş, Bolu'da bulundu. Bir ihbarı değerlendiren Bolu Emniyet Müdürlüğü ekipleri,  şehirlerarası otobüs terminalinde yaptıkları kontrollerde, B.Selin Taş ve erkek arkadaşı  olduğu iddia edilen M. Ç'yi buldu. Taş ve M.Ç, polis ekiplerince ifadeleri alınmak üzere emniyete  götürüldü. İstanbul'da mali müşavirlik yapan anne Gönül Düşova Taş, yaptığı açıklamada, kızı bulunduğu için çok mutlu olduğunu söyledi. Kızının bulunması için yardım eden herkese teşekkür eden Taş, şöyle  konuştu: "Allah herkesten razı olsun. Çocuğuma nasıl kavuşacağımı bile  bilmiyorum. İstanbul'dan Bolu'ya kızımı almaya gidiyorum. Allah kimseyi evladıyla sınamasın. Tek dileğim bu. İnşallah bundan sonra her şey daha güzel olacak." Baba Mehmet Taş da 21 gündür üzüntü içinde olduklarını ve her yerde  kızlarını aradıklarını anlattı.

Kızının Bolu Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şubesi'nde olduğunu ifade eden  Taş, "Kızım şu anda çok daha güvende. 20 gündür bir üzüntümüz vardı. Kızımın  sağlığından ve yaşamından çok endişeliydim. Kızımı görene kadar bu endişem yine  devam edecek. Bu durumun neden olduğunu merak ediyorum. Bunları ancak kızıma  kavuştuğum zaman öğreneceğim. Bana yardım eden herkese çok teşekkür ediyorum. Bu  ülkede iyi insanlar da varmış. İnsanların duyarlı davranmasına ve kendi başına  gelmişcesine bize yardım etmesine coşkuyla tanık oldum" diye konuştu.

Ağayeri Köyü'nde anneannesi Mukaddes ve dedesi Niyazi Düşova ile  yaşayan Babaeski Anadolu Lisesi 11. sınıf öğrencisi Beste Selin Taş, 17 Nisan'da  okula gitmek için evden ayrılmış ve bir daha eve dönmemişti. Taş'ın erkek  arkadaşı olduğu öne sürülen M.Ç. ile kaçtığı iddia edilmişti. 

Beste Selin Taş'ın kaybolması Basında böyle yer almıştı.


 


Hiç yorum yok: