14 Mayıs 2014 Çarşamba

İnece Belediye Başkanı Şahabettin Vardar’dan örnek davranış..!


İnece Belediye Başkanı Vardar, Kepçe almak için makam aracını satıyıor!

* Başkan Vardar; “Belediyemizin 1 TL. borcu yok. Bize borçsuz bir Belediye bıraktığı için Eski Başkan İlyas Yılmam’a teşekkür ederim.
İnece Belediye Başkanı Vardar Hizmet için
Makam aracını satılık etti. 

Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-İnece’nin  genç Belediye Başkanı Şahabettin Vardar’ın koltuğa oturması ile Beldenin çehresinin değişmeyi başladığını gördük. Kısa sürede İnece’yi pırıl bir hale getiren Başkan Vardar, seçim vaadi olan Çamlık Bölgesinde ki çalışmalarıyla da taktir topluyor. İnece Çamlığına  ilave masa ve banklar yaptırdıklarını, bunların montajının tamamlanmak üzere olduğunu söyleyen Başkan Şahabettin Vardar; “ Seçim öncesi halkımıza verdiğim tüm sözleri bir bir yerine getireceğim. Yerine getiremeyeceğim sözleri vermedim.  Amacım vermiş olduğum sözlerden daha fazlasını yapmak.” dedi.
İnece Belediye Başkanı Şahabettin Vardar, kendisine borçsuz bir Belediye teslim ettiği için eski Belediye  Başkanı İlyas Yılmam’a teşekkür ederek sözlerine şöyle devam etti; “ Sizin aracılığınızla eski Başkanımız İlyas Yılmama teşekkür etmek istiyorum. Bizlere borçsuz bir Belediye teslim etti. Belediyemizin 1 TL borcu yok. Alacağı var.  Bu yüzden bir çok Belediye Başkanına göre şanslıyım.  Önce ki Başkanlardan büyük borçlarla Belediye teslim alan yeni Başkanların işi gerçekten zor. Devamlılık esası ile kendilerine kalan  borçları  ödemek zorundalar. Bu da verilecek hizmetleri zamanında yapma imkanını ortadan kaldıracak, kendilerine zaman kaybettirecek.

Öncelikli olarak Belediyemize yeni bir kepçe kazandırmak istiyorum. Mevcut kepçemiz çok eski. Sürekli arıza çıkarıyor.  Hızlı ve zamanında hizmet verebilmek için mutlaka yeni  bir kepçe almamız gerekiyor. Bütçemiz kısıtlı, yeni bir kepçe alma imkanımız yok ama ben eski kepçemizi ve Fuluence marka Makam aracımı ihale ederek satıp, onlardan elde edeceğim para ile Belediyemize yeni bir kepçe kazandırmak istiyorum.” Dedi.
Başkan Vardar’a  Makam aracını sattığında yerine kullanabilecek bir araçlarının olup olmadığını sorduğumuzda ise; “ Belediyeye ait  Toros Marka 1997 model steyşın bir aracımız var. Gerektiğinde bu aracı kullanırım. Ben halkımıza hizmet için bu göreve talip oldum. Fuluence makam aracı hem çok lüks, hem de çok pahalı bir araç. Yakıt masrafı da  çok fazla.  Bu kadar kısıtlı imkanlarla hizmet etmeye çalışırken bu araçla gezmeyi kendi adıma doğru bulmuyorum.  Ben burada yaşayan insanların içinden çıktım.  Sadece  Halkımıza hizmet için varım. Saltanatla gezmeye değil, hizmet etmeye geldim.” Dedi.




Hiç yorum yok: