9 Nisan 2014 Çarşamba

Koşdemir; “Kavaklım için gece gündüz çalışacağım”


* Kavaklı Belediye Başkanı Gürel Koşdemir; “Halkımız bana güvendi, seçimi farklı kazandım. Onların güvenine layık olmak için gece gündüz demeden çalışacağım” 
Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-Kırklareli merkez ilçeye bağlı Kavaklı Beldesinde seçimi en yakın rakibine 350 fark yaparak kazanan Gürel Koşdemir, Kavaklı halkının kendisine güvenerek Belediye Başkanlığı yetkisini verdiğini, onların güvenine layık olmak için gece gündüz demeden çalışacağını belirterek şu açıklamalarda bulundu;
Babam uzun yıllar Kırklarelide aktif siyaset yaptı. Bildiğiniz gibi Kavaklınında eski Belediye Başkanlarındandır. Bu sebeple bende daha çocuk yaşımda ister istemez kendimi siyasetin içinde buldum. Siyasetle büyüdüm. Genç yaşımda siyasete girdim. Gençlik Kolları Başkanlığı, Dernek Başkanlıkları ile siyasi tecrübemi arttırdım. Siyasi birikim sağladım.
Geçen dönemde de Belediye Başkan Adayıydım. Seçimi 70 oyla kaybettim. 30 Martta da halkımızın karşısına AK Partiden Belediye Başkan Adayı olarak çıktım. Kavaklılı hemşerilerimin bir evladı olarak Kavaklıdaki tüm evlerin kapısını çaldım. Kavaklı için yapacaklarımı anlattım. Beldemiz insanı bana güvendi ve desteklerini esirgemeyerek önceki seçimde 70 oyla kaybettiğim Belediye Başkanlığını 350 oy farkla bana verdi.  Halkımızın güvenine layık olmak zorundayım. Bunun için verdiğim sözleri yerine getirmek için gece gündüz demeden çalışacağım.  Hedefim sadece verdiğim sözleri yerine getirmek değil, Kavaklım için verdiğim sözlerden daha fazlasını yapmaktır.
Ben Kavaklıda doğdum. Burada büyüdüm ve burada yaşıyorum. Kırklarelide bir daire alıp orada yaşayabilirdim ama Kırklareline gidip orada yaşamak yerine Kavaklıda yaşamayı tercih ettim. Çünkü ben Kavaklımı ve Kavaklı insanını çok seviyorum. 
Başkan olmam kesinlikle benim yaşam tarzımda bir değişiklik yapmayacaktır. Ben halkımızın içinden geldim, yine onların içinde olacağım. Kavaklıya en güzel hizmeti verebilmek için mutlaka Kavaklılı hemşerilerimle istişarelerde bulunacağım. Onların fikirleri benim için çok önemli. Ben onlara hizmet için bu görevdeyim. O halde onların nasıl hizmet istediklerini de onlar belirlemelidir.
Seçimi kazandıktan sonra sürekli gittiğim kahveye yine gittim. Orada ki arkadaşlarım, dostlarım Başkanım diyerek beni ayakta karşıladılar. Ceketlerinin düğmelerini iliklediler. Ben Belediye Başkanı oldum  diye bana böyle davranmalarını istemiyorum. Ben yine onların arkadaşıyım, dostuyum. Eskiden nasılsa bu günde öyle olacaktır. Mesai harici çizmelerimi giyecek işimi yapacağım ve o çamurlu çizmelerimle eskiden olduğu gibi yine kahvede yerimi alarak onlarla birlikte olacağım. 
Kavaklıda öncelikli olarak bir Gençlik ve Kültür Merkezi ile Spor Kompleksi yapmayı planlıyorum. Gençlerimize iş istihdamı sağlayacak projelerimi hayata geçireceğim. İşsizliği büyük ölçüde çözmek için çalışacağım. Kavaklıspora maddi ve manevi destek sağlayarak Beldemizi spor da en iyi şekilde temsil etmelerini sağlayacağım. Kavaklının tüm çehresini değiştirerek Kavaklımızı modern bir Kent haline getirmek için çok çalışacağım.

Hiç yorum yok: