9 Nisan 2014 Çarşamba

CHP İnece'de 41 yıl sonra Şahabettin Vardar'la Yerel iktidarda

*İnece Belediye Başkanı Vardar;  “41 yıl sonra yeniden seçim kazanmak bana nasip oldu.  Her halde Kırklareli’de CHP seçim tarihine geçtim.”

Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-İnece’de 1973 yılından bu yana kazanamayan CHP’ye seçim kazandıran Şahabettin Vardar’la Makamında sıcağı sıcağına görüştük.
41 yıl sonra CHP’ye seçim kazandıran  Başkan olarak  Kırklareli’de  CHP seçim tarihine geçtiğini belirten Vardar; “ Cumhuriyet Halk Partisi (CHP)  İnece’de en son 1973 yılında seçim kazanmış. Ben o zaman 4 yaşındaymışım. 41 yıl sonra yeniden seçim kazanmak bana nasip oldu.  Her halde Kırklareli’de CHP seçim tarihine geçtim. Çok mutluyum. Beldeme hizmet için yapacaklarımı halkımızla paylaştım. Kesinlikle  yerine getiremeyeceğim sözleri vermedim. Halkımıza ne söz verdiysem hepsini yerine getirmek için de çalışacağım. Tabi ki hedefim  de İnece’ye hizmet noktasında çok fazla proje var. Ben sözümün dışında ki hedefleri de gerçekleştirmeyi planlıyorum ama önce sözünü verdiklerim sonra da sözünü vermediğim hizmetleri hayata geçirmeyi planlıyorum.
İnece’yi köy vasfından kurtarıp modern bir Kent haline getirebilmenin startını önümüzde ki günlerde vereceğiz. Bunu gerçekleştirmek çok zor olmayacak çünkü hazırladığım ve hayata geçireceğim projelerin finans kaynakları da hazır. Bütün mesele zamanı iyi kullanmak ve vaatlerimizi 5 yıla sığdırmak olacak.

İnece halkı bana  inandı, bana güvendi bu güveni boşa çıkarmamak için mesai tahdidinde bulunmadan
çalışacağım”  dedi

Hiç yorum yok: