9 Nisan 2014 Çarşamba

296 Sayılı Pınarhisar Yağlı Tohumlar Kooperatifinden Tozaklı Muhtarına ziyaret.


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-296 Sayılı Pınarhisar Yağlı Tohumlar Koopertifi Başkanı Salih Köse ve Yönetim Kurulu üyeleri, Tozaklı’da seçimi ezici bir üstünlükle ikinci defa kazanan Ali İnan ve İhtiyar heyetini ziyaret etti.
Başkan Salih Köe, Muhtarlığı ikinci defa kazanan Ali Alkan ve ekibini tebrik ederek gazetemize şu açıklamada bulundu; “ Ali Muhtar çevre köyler içinde en çok çalışan Muhtarların başında gelmektedir. Kendisi bir Muhtar  gibi değil, adeta bir Belediye Başkanı  gibi çalışmaktadır. Köyüne verdiği hizmetlerin bir çoğu Beldelerimizde bile yok. Bana göre  örnek alınacak bir Muhtar.

Ali İnan Muhtarımızı hem seçimleri  ikinci defa kazanması , hem de Köyüne verdiği güzel hizmetlerden dolayı Yönetim Kurulum adına kutluyor, başarılı çalışmalarının  devamını diliyorum.” dedi.
Tozaklı Köyü Muhtarı Ali İnan'da ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Tozaklı Köyü Traım üreticilerine her zaman destek olan 296 Sayılı Pınarhisar Yağlı Tohumlar Koopertifi Başkanı Salih Köse ve Yönetim Kurulu üyelerine teşekkür etti.

Hiç yorum yok: