9 Nisan 2014 Çarşamba

Alpullu MHP'li Belediye Başkanı Kırcı Makam kapısını kaldırdı.

*Kırcı; "Halkla aramızda hiçbir şeyin olmasını istemiyorum. 
Öyle kapalı kapılar arkasında yapacağımız bir planımız yok. "



Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-Alpullu’da seçimi MHP adayı olarak kazanan ve CHP’li Belediye Başkanı Ahmet Durgun’dan Belediyeyi devir alan Saim Kırcı.  Belediye Başkanlığı Makam kapısını kaldırdı.
Kendisini Makamında ziyaret ettiğimiz Saim Kırcı Makam kapısını kaldırarak işe başladığını belirtti ve şunları kaydetti; “ Siyasi çevrelerde hiç kimse seçimi kazanacağımıza ihtimal vermiyordu. Ancak biz seçimi kazanacağımıza inandık. Bunu halkımıza da çok iyi anlattık. Onlarda bize inandılar ve beni bu makama layık gördüler.  Şahsıma ve partime duyulan güveni boşa çıkarmayacağım. Vatandaşımıza tutamayacağım sözleri vermedim. Verdiğim sözleri tutup, vermediğim sözleri de hizmet olarak Alpullu’ya kazandırmayı hedefliyorum.
Başkan Saim Kırcı Makama oturmadan Makam
kapısını kaldırıp attı. 


Makamıma oturmadan önce makam kapısını kaldırdım. Halkla aramızda hiçbir şeyin olmasını istemiyorum. Öyle kapalı kapılar arkasında yapacağımız bir planımız yok. Her şey halkın içinde, halkın gözünün önünde gerçekleşecek. Biz kendimizi asla halktan tecrit etmeyiz. Madem ki halk beni onlara hizmet için seçti bende en güzel hizmetleri sunabilmek için omların talepleri ve önerileri doğrultusunda adaletli bir yönetim şekli ile halkımıza hizmet edeceğim.

Bize oy verenin de, vermeyenin de Başkanı olarak, Alpullu’nun Belediye Başkanı olarak adam ayırmadan, kayırmadan hizmet edeceğim. Şöförler Cemiyeti Başkanlığı yaptığım dönemlerde de üyelerimize eşit ve adil bir şekilde hizmet sundum. Kimseyi kimseden ayırmadım. Üyelerimizin özel sorunlarına kadar inerek sıkıntılarına çözüm olmaya çalıştım ve bunu başardım.  Şimdi Belediye Başkanı olarak da halka hizmeti hakka hizmet olarak bilecek ve bu şekilde  çalışacağım. “ dedi.

Hiç yorum yok: