9 Nisan 2014 Çarşamba

Cemal Vural, Mutlu Köy (Bolca Nine) Muhtarlığı’nı tarihi farkla kazandı

* Cemal Vural 370 oyla Muhtar olurken, rakibi 60 oyda kaldı.

Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-10 Yıl Mutlu Köy (Bolca Nine) Muhtarlığı yapan Cemal Vural önceki dönem de Babaeski İlçesinden Kırklareli İl Genel Meclis Üyesi olarak Meclise seçilmiş ve geçtiğimiz 5 yıl Meclis Üyeliği görevini başarı ile ifa etmişti.
Babaeskide bir Kasap dükkanı bulunan Cemal Vural, bunun yanı sıra hayvancılıkla da uğraşıyor. 
Meclis Üyeliği görevi sona eren Cemal Vural 30 Mart Seçimlerinde yeniden Mutlu Köy Muhtarı olabilmek için aday oldu. Seçimde geçerli 430 oyun, 370ni alarak tarihi bir farkla üçüncü defa Mutlu Köy muhtarlığına seçilen Vuralın rakibi M. Ali Dibaz ise seçmenden 60 oy aldı.
Neden Meclis Üyeliğinden Muhtarlığa dönüş yaptığını sorduğumuz Cemal Vural konu hakkında şunları söyledi;
Geçen dönem Babaeskiden, AK Parti İl Genel Meclis Üyeliğine aday oldum. Seçmenin lehime teveccühü ile İl Genel Meclis üyeliğine seçildim. Bir dönem İl Genel Meclis Üyeliği yaptıktan sonra yeni dönemde Meclis üyeliği için talepler olduğunu gördüm ve yeni arkadaşların önünü açmak adına Meclis üyeliği için aday olmadım. 10 yıl Muhtarlığını yaptığım Köyüm Mutlu Köyün Muhtar Adaylığı için müracaatta bulundum ve 430 seçmenimizden 370nin oyunu alarak Muhtar seçildim. Şahsıma gösterdikleri teveccühten dolayı tüm Mutlu Köy halkına teşekkür ederim. Onların güvenine layık olabilmek için gece gündüz demeden çalışacağıma söz veriyorum dedi.

Hiç yorum yok: