11 Mayıs 2012 Cuma

Yazarımız Vedat Durmaz"ın "DikiliYORUM" adlı köşe yazısı rekora koşuyor

Yazarımız Vedat Durmaz"ın 08.05.2012 tarihinde yayınlanan Labirent inşa eden duvarcı ustaları yazısı bu hafta 2137 kez okunarak rekor bir okunma seviyesine ulaştı. Haftanın en çok okunan ikinci yazısı 1793 kez tıklanan Faruk Ceylan"ın Zeynep Bekçe ile röpörtajı olurken, Faruk Ceylan"ın Kırklarelispor Yöneticisi Caner Sungur"la röpörtajıda 1324 kez tıklanarak üçüncü sırada ki yerini aldı.

Okuyucularımıza Kırklareli Haberci"yi tercih ettiklerinden dolayı teşekkür eder, doğru haber ve yorum için Kırklareli Haberci"den ayrılmamalarını dilerim.

Bu hafta 1. sırıda Dikiliyorum,

 

Labirent inşa eden duvarcı ustaları!

DikiliYORUM





Vedat Durmaz


Öncelikle Yeni Sabah Gazetesi okuyucularına gönül dolusu saygı ve sevgilerimi sunarken, bu köşeden sizlere ulaşma imkanı sağlayan, Gazetemizin sahibi Sayın Kemal YALÇIN”a teşekkür ediyorum. Bundan önceki köşe yazılarımı takip edenlerin bildiği üzere, Türk Birliği’nin önemine ve gerekliliğine dikkat çekip, mutlaka kurulması gerektiği üzerinde durmuştum. Bu birliğin kurulması geciktiği sürece Türk ve diğer mazlum milletlerin ezilmeye, sömürülmeye devam edeceğini, yaşlı Dünya’mızın huzura kavuşamayacağı gerçeğine değinmiştim. Bundan sonraki yazılarımda da, kurulması asırlardır gecikmiş olan Türk Birliği’nin gerçekleşmesinin önündeki engelleri, tuzakları ve sinsi planları inceleyip, tüm engellerin el birliği ile kaldırılması hususunda çare ve çözüm yolları üzerinde duracağız.

Kırklareli Haberci Yazarlarından Vedat Durmaz"ın " DikiliYORUM" adlı köşesinde, yayınlanan "labirent inşaa eden duvarcı ustaları" Başlıklı yazısı rekora koşuyor.
08.05.2012 tarihinde sitemizde yayına giren yazı 4 günde 2132 kez okundu.
 Faruk Ceylan"ın, Kızılcahamaspor Başkanı Zeynep Bekçe ile röpörtajıda bu hafta en çok okununlar arasında 1345 kez okunarak ikinci sırada yerini aldı. Caner Sungur"un Kırklarelispor hakkında Faruk Ceylan"a verdiği  "Kırklarelispor"u başarılı buluyorum" adlı  röpörtaj, 927 kez okundu ve üçüncü sırada yerini aldı.

2. sırada Başkan Bekçe haberi,

Kızılcahamamspor Başkanı Bekçe “1461 Trabzon”u yenerek Play-of şansımızı devam ettirmek istiyoruz”







Haber: Faruk CEYLAN
Fotoğraflar: Vedat DURMAZ

2.lig Kırmızı gurupta 50 puanla 5. sırada bulunan Kızılcahamamspor Başkanı Zeynep Bekçe sahalarında 2-0”lık Alanyaspor galibiyetinden sonra, hafta sonu deplasmanda oynayacakları 1461 Trabzon”u, ardından son hafta sahalarında oynayacakları Fethniyespor”u yenerek Play-of”a kalmak istediklerini söyledi.


3. sırada da Caner Sungur haberi yer aldı.







Sungur “ Kırklarelispor”u başarılı buluyorum.”



Haber :Faruk CEYLAN
Fotoğraf : Vedat DURMAZ
Kırklarelispor taraftarının en sevdiği yöneticilerden biri olan Caner Sungur Gazetemize yaptığı açıklamada Kırklarelispor”u başarılı bulduğunu söyledi. Sungur

http://kirklarelihaberci.blogspot.com/2012/05/labirent-insa-eden-duvarc-ustalar.html

http://kirklarelihaberci.blogspot.com/2012/05/kzlcahamamspor-baskan-bekce-1461.html

http://kirklarelihaberci.blogspot.com/2012/05/sungur-krklarelisporu-basarl-buluyorum.html

Hiç yorum yok: