24 Mayıs 2012 Perşembe

Kırklareli Eski Belediye Başkanı Gökçe “ Belediye Başkanlığı için adayım.”

* “Benim bıraktığım kazma kürek hala aynı yerde duruyor..!”

Fotoğraflar: Vedat DURMAZ

Kırklareli eski Belediye Başkanı Kadir Gökçe gazetemiz  bürosuna gelerek, arkadaşımız Faruk Ceylan”a belediye seçimlerinde aday olduğunu açıkladı. Gökçe Belediye Başkanlığı için adaylığını açıklayan ilk siyasetçi oldu.

Kırklareli”nde iki dönem ard arda belediye başkanlığı yapan Kadir Gökçe kendisinden sonra Belediye Başkanı seçilenlerin Kırklareli”ne layıkıyla hizmet vermediğini, sadece kendisine ait olan projealeri devam ettirdiklerin söyledi.

Gökçe,Cengiz Bağdan ile   Cavit Çağlayan dönemlerinin  Kırklareli için boşa geçmiş bir zaman olduğunu da  ifade eden Gökçe;
“Benden sonraki Belediye başkanı Cengiz Bağdan benim başlattığım yarım kalan  projeleri tamamladı ve  bunları kendisinin projesiymiş gibi gösterdi.” dedi.

  Gökçe,  Cengiz Bağdan’ın  “ Ben Belediye’yi 7-8 trilyon lira borçla devir aldım” ifadelerinin gerçeği yansıtmadığını, Bağdan’ın bunları kalem kalem belgeleri ile göstermesi gerektiğini belirterek  açıklamalarına şöyle devam etti;
. “Bunlar  tamamen gerçek dışıdır. Benim bıraktığım borç 1999 yılı rakamları ile 150 milyarı esnafa, 300 milyarı SSK ve Vergi Dairesi’ne olmak üzere toplam 500 milyar lira civarındadır. Cengiz Bağdan bu kadar borcu nereye bıraktığımızı kalem kalem döküp göstersin. Çünkü ben öyle bir borç bırakmadım. Afakî rakamlar verilmesin. Kime borç bırakmışsak belgeleriyle halka göstersinler.  
"Kazma kürek bu gün hala aynı yerde dururuyor!..."
Devletten 5 kuruş almadan şehrin kanalizasyonunun yüzde 95’in ben yaptım. Göreve geldiğim 1989 yılında 11 kuyu açarak şehre su verdim. Yüzlerce kilometrede su borusu döşedik. Yine devletten 5 kuruş almadan Akalar, Doğu, Yayla ve Demirtaş Mahallelerine parke  taş döşedik. Her seçimde adayların seçim vaadi olan  İnci derenin kapatılması konusunda da hiçbir şey yapılmamıştır. Benim kapatma çalışmaları için bölgeye götürdüğüm kazma kürek bu gün hala aynı yerde dururuyor!
Ben bir dönem daha  görevde kalsaydım tüm elektrik şebekesi yerin altına alınacaktı. Bu proje devam ediyordu ancak benden sonra ki dönemde iptal edilmiştir. Kakava Şenlikleri’ni başlatarak Kırklareli’ni tanıtan benim. Kültür Sitesi benim zamanımda başlatılmış ve bugünkü Üniversitenin nüvesi olmuştur. Kırklareli-Babaeski Yolu’nu Devlet planlama teşkilatından programa aldırtan da benim. Kat Otoparkı, Kapalı Pazar Yeri, Yeni İmar Bölgesi Planları  benden sonra gelen belediye başkanlarınca tümü  iptal edilip rafa kaldırılmıştır.
“Kırklareli”ne hava alanı…”

Son 15 yıl Kırklareli halkı için boşa geçmiştir. 15 yıl içinde Kırklareli’mizi yarınlara taşıyacak hiçbir projede ne Cengiz Bağdan’ın ne de Cavit Çağlayan’ın imzası vardır.. İki Başkanın da  başlattıkları bir projesi varsa çıkıp söylesinler. Benim bıraktığım projelere keşke devam etselerdi Kırklareli şehre benzerdi. Kırklareli maalesef benden sonra 15 yıl kaybetmiştir.” dedi.

Gökçe Kırklareli hakkında müthiş planlarının olduğunu söyleyerek; “ Başkan seçilirsem Kırklareli”ne kimsenin hayal bile edemeyeceği büyük projelerimi hayata geçireceğim. Ben Başkanken 2080 yılı için projeler hazırlamıştım. Bu projelerimle birlikte Kırklareli”ne  Belediye imkanlarıyla bir hava alanı kazandıracağım. “ dedi.
 Çılgın projeleri hakkında ayrıntıya girmeyen Gökçe, seçimler yaklaştıkça hepsini tek tek açıklayacağını ifade etti. “


Hiç yorum yok: