26 Mayıs 2012 Cumartesi

Volkan Konak Yağmur altında 20 bin kişiye konser verdi.


Fotoğraflar: Vedat DURMAZ
Kırklareli'nde  22'ncisi düzenlenen Karagöz Kültür Sanat ve Kakava Festivali'nin ateşi sağanak yağmur yağışına rağmen Vali Mustafa Yaman ve Belediye Başkanı Cavit Çağlayan tarafından yakıldı. Festivalde sahne alan Volkan Konak Kırklareli”ni adeta yıktı geçti. Söylediği şarkılarla kendisini izlemeye gelen yaklaşık 20 bin kişiye unutulmaz bir gece yaşatırken, seyredenler tüm şarkılarına eşlik ederek yeri göğü inletti. Konak,
 “ Gördüğüm en büyük ve en güzel vokal gurubu. Yıllarca eğitim verseniz bu kadar büyük bir koroya böyle şarkı söyletmeniz imkansız. Tek kelimeyle mükemmelsiniz Kırklareli” dedi.
Volkan Konak konserine yağmura rağmen rekor katılımın olması Sanatçıyı hayrete düşürdü. Seyredenlerde  Volkan Konak”ın damar şarkılarıyla gece yarısına kadar eğlendi ve  kendilerinden geçti.
Sahne almadan önce kendisiyle kayak üstü  bir görüşme fırsatı bulduğumuz Volkan Konak gazetemize şu açıklamayı yaptı; “Ben Trakya halkı ile kıyısı bulunan Karadeniz ile buluşuyorum. Sonuçta Kırklareli'nin de Karadeniz”e kıyısı var.  Bu sebeple suda buluşuyoruz. Su insanı da dünyalıdır, duygusaldır, kalbi temizdir, kinci değildir. Açıkçası ben Türkiye”nin her yerinde seviliyorum. Her bölgede teveccüh yaşıyoruz ama Trakya ve Ege”de ismini koyamadığım bir Aşk yaşıyoruz. Bu bölgeler benim için çok özel.Burada olmaktan, Kırklareli"liyle bu samimi kucaklaşmadan çok mutluyum bende bu güzel  insanlara layık olmaya çalışıyorum” dedi

Hiç yorum yok: