9 Mayıs 2012 Çarşamba

Kırklareli Ziraat Odasından MHP İl Başkanlığına ziyaret


Faruk CEYLAN
 Ziraat Odası  Başkanı Hasan Çetin,2.Başkan Ekrem Şaylan, Genel Sekreter Hasan Efe,  Yönetim Kurulu üyeleri Mehmet Çango  ve Ali Keskin Yeni seçilen MHP Yönetim kurulunu İl Binasında ziyaret etti.
Ziraat Odası Başkanı Çetin ve Yönetim Kurulunu, İl Başkanı Şaban Savaşan, Başkan Yardımcısı Adem Esen,Teşkilatlandırma Başkanı Kamber Üzer, İl Disiplin Kurulu Başkanı Altan Orakçı, Yönetim Kurulu üyeleri Mehmet Sazara,İhsan Taşkın,Hasan Matyar,Uysal Cengiz ve  Necdet Kollu MHP İl Binasında karşıladıklar.

Ziraat Odası Başkanı Hasan Çetin, yeni seçilen MHP yönetimine, Yönetim Kurulu adına  başarılar diledi. Başkan Çetin, MHP İl yönetiminin çalışmalarını taktirle izlediklerini söyleyerek, “Çiftçilerin sorunları karşısındaki hassasiyetlerinden dolayı Kendilerini kutluyorum.Bizler siyasi kurumlar değiliz. Her siyasi partiye eşit mesafedeyiz ama siyasi kuruluşların desteğini alarak çiftçimizin sorunlarını çözmek için çalışmaktayız. “ dedi.
İl Başkanı Şaban Savaşan”da Ziraat Odası Başkanı Çetin”e nezaketinden dolayı teşekkür ettikten sonra, “ Türkiye”de en büyük sorun Üretim Ekonomisinin olmamasıdır. İnşallah MHP iktidarı ile MHP”nin Tarım politikaları uygulanacak ve Çiftçimizin dertleri çözülecek, yüzleri gülecektir.” Dedi.

Hiç yorum yok: