29 Eylül 2011 Perşembe

Vatandaş Belediyeden mezarlık için çeşme istedi. Belediye meclis üyesi Şenol Can kendi yaptırdı.

 Faruk Ceylan-İrfan Özeklioğlu- Kırklareli’nin Karahıdır mahallesi sakinleri mezarlıklarına bir çeşme  yapılması için Belediye Başkanlığına müracaatta bulundular. Belediyenin mezarlık için çeşme yapmasını beklerlerken, çeşme Belediye meclis üyesi Şenol Can tarafından yapıldı.
Meclis üyesi Şenol Can’ın bu jesti Karahıdır sakinleri tarafından taktirle karşılandı. Kendileriyle görüştüğümüz vatandaş, memnuniyetini ifade ederek,  “Belediyemiz bu konularda duyarlı. Biz  çeşmemizin Belediye tarafından yapılmasını beklerken,  Meclis üyesi Şenol Can çeşmenin maliyetini cebinden karşılayarak yaptırdı. Bu da bizim için güzel bir jest oldu.  Kendisine teşekkür ediyoruz. “ dediler.
Çeşmeyi yaptıran Meclis üyesi  Şenol Can ise bu konuda şunları söyledi;  “ Herşeyi Devletten ve Belediyelerden beklememek lazım. İmkanı olan Vatandaşımızın da  halkın sorunlarına sahip çıkması gerekmektedir. Bu çeşme Belediye Başkanlığımız tarafından yapılacaktı. Ancak  Başkanımıza bu çeşmeyi ben yaptırmayı düşündüğümü söyledim. Bir hayratım olsun istedim. Karahıdır mahallesi sakinleri bundan çok memnun oldular, beni iş yerimde ziyaret edip teşekkür eden arkadaşlarımız oldu. Sağ olsunlar. Ben hem bir siyaset adamı olarak, hem de

Kırklareli insanı olarak, halkıma hizmet etmekten büyük haz duyuyorum. Bende kendilerine teşekkür ederim.” Dedi.

Hiç yorum yok: