5 Eylül 2011 Pazartesi

Bulgar -Türk Yaz Eğitim Akademisi Ziyareti

Faruk Ceylan-Adem Önder-İrfan Özeklioğlu-Bulgar -Türk Yaz Eğitim Akademisi '' Istranca Dağının Doğu ve Batısı ile Uygarlıktaki Yeri ve Rolü konulu yaz eğitimi çalışması kapsamında, Yaz Eğitim Akademisi Koordinatörü Valeria Fol ve Eğitim Gezisi Sorumlusu ve Malko Tırnovo Belediyesi Koordinatörü İvelina İvanova ile beraberlerindeki araştırma heyeti; Belediye Başkanımız Av. Cavit ÇAĞLAYAN'ı makamında ziyaret ettiler.
Karşılıklı sohbet havasında geçen ziyarette konuklar ile tarih mirasımıza ait konuşmalar yapıldı. Ayrıca; belediye Başkanlığımızın bu projeye her yıl verdiği destek dolayısı ile Belediye Başkanımız Sayın Cavit Çağlayan'a teşekkürleri ile memnuniyetlerini dile getirdiler.

Kütüphanecilik ve İletişim Teknoloji Uzmanlığı Üniversitesi, Bulgaristan Malko Tırnovo Belediyesi ve Kırklareli Belediyesi'nin organizatör olduğu programın  bu hafta yapılacağı öğrenildi.

Yaz Okulu Kapsamında birçok yeri gezerek inceleyecek olan ekip; 07 Eylül 2011 Çarşamba günü Kırklareli'nde incelemelerde bulunacak.

Kırklareli'ni Müzesinin gezilmesi ve sunum ile başlayacak olan yaz eğitim kampı çalışmaları
Kanlı geçit- Aşağıpınar Kazı alanlarının ziyareti, Kofçaz Megalit taş mezarları, Kırklareli çevre köyleri ve yakınlarındaki Tümülüs ve Trak mezarlarını ziyaret ile Ahmetçe Köyündeki eser bakım evi'nin ziyaretinden sonra  Malko Tırnovo'ya dönüş ile Bulgaristan'da devam edeceği belirtildi. .

Hiç yorum yok: