19 Eylül 2011 Pazartesi

Kırklareli Belediye Başkanı Çağlayan, minik öğrencilerle buluştu

Alper Ceylan-İrfan Özeklioğlu-2011-2012 Eğitim- Öğretim yılının başlaması ve İlköğretim Haftası sebebi ile Kırklareli Belediye Başkanı Cavit Çağlayan, merkezde bulunan ilköğretim okullarına yaptığı ziyaretleri sürdürüyor. 
Belediye Başkanı Cavit çağlayan, Fahri Kasapoğlu İlköğretim Okulu ve Kocahıdır İlköğretim Okullarına bir ziyaret gerçekleştirdi.  
Öğrenciler ile tek tek ilgilenen Çağlayan, hazırlatmış olduğu meyve suyu ve bisküvileri beslenme saatinde öğrencilere dağıttı. 
Yaptığı ziyaretlerde Okul Müdürü, yöneticileri ve öğretmenler ile görüşen Çağlayan, Kırklareli Belediye Başkanlığı olarak güçlerinin yettiğince yanlarında olduklarını dile getirdi. 
Çağlayan ayrıca okul müdürü, öğretmen kadrosuna ve öğrencilere yeni eğitim öğretim yılında da başarılar diledi.

Hiç yorum yok: