7 Mayıs 2011 Cumartesi

TÜRKİYE ŞAMPİYONU MASA TENİSİ TAKIMI ESNAF TARAFINDAN DA ÖDÜLLENDİRİLİYOR

FARUK CEYLAN
ADEM ÖNDER
Kırklareli Masa Tenisi sporcuları aldıkları başarılı derecelerden sonra ilimizin duyarlı esnafları tarafından da ödüllendiriliyor. 07 - 10 Nisan 2011 tarihlerinde Sivas' ta yapılan Okullararası Masa Tenisi Yıldızlar Türkiye Şampiyonası’nda İlimizi temsil eden Cumhuriyet İlköğretim Okulu Masa Tenisi Takımı, Okullararası Yıldızlar Türkiye Şampiyonası’nda Şampiyon olarak ilimizi en güzel bir şekilde temsil etmenin haklı gururunu yaşayarak döndüler. Başarılı sporcuları yakından takip eden ve çeşitli desteklerde bulunan ilimiz esnaflarından Ramiz Süzülmüş (Süzülmüş Süt Ürünleri) de bu kez bir yemek ve eşofmanla sporcuları ödüllendirdi. Masa Tenisi İl Temsilcisi Soner Polat konu ile ilgili şu açıklamaları yaptı; 

"Masa Tenisi Kırklareli sporcuları Kırklareli ilini Türkiye Masa Tenisinde oldukça başarılı bir şekilde temsil etmeye devam etmektedirler. Son olarak Sivas' ta yapılan okullar Türkiye Yıldızlar Şampiyonu olan sporcularımızı bugüne kadar hiç yalnız bırakmayan Süzülmüş Kardeşler 2 Ramiz Süzülmüş ağabeyimiz bu başarılarından dolayı çok mutlu olduğunu söyleyerek onları bir yemek ve Masa Tenisinde iyi bir marka eşofmanla ödüllendirdi. İlimize Türkiye Şampiyonluğu yaşatan sporcularımız Bella pizza da başarılarını tüm takım ve hocalarıyla doyasıya kutladılar. Ramiz Süzülmüş özellikle Masa Tenisi sporcularımızın gittiği tüm maçaları yakından takip ederek her maça giderken ayranlarını hiç eksik etmeyerek onların yanda olduğunu her zaman göstermiştir. Ben Masa tenisi İl Temsilcisi olarak Ramiz Süzülmüş' e çok çok teşekkür ediyor bizlere ve sporcularımıza vermiş olduğu destekten dolayı kendisi gönüllü elçimiz ilan ediyorum. Aslında bu ilde her gün şampiyonlar çıkmıyor sadece Masa tenisinde değil tüm branşlarda Şampiyon olan sporcuların ilimiz esnaflarınca ödüllendirilmeleri spor yapmak isteyen tüm sporcu adaylarına ve velilere özendirici sebep olacaktır diye düşünüyorum. Tüm esnafımız Gençlik ve spor il müdürlüğü ile iletişim halinde olarak başarılı olan sporcuları aldıkları her başarı sonrasında ödüllendirilerek hem onları onura etmeleri hem de yeni yetişen sporcuların hedeflerini büyültmelerinde etkili olacağını düşünüyorum. Umuyorum ki bu yapılan işlem diğer esnafımıza da yansır ve başarılı sporcular ildeki tüm esnaflar tarafından ödüllendirilerek onura edilirler. Ben tekrar Ramiz Süzülmüş' e teşekkür ediyor bu sene alacağımız tüm kupaları ona armağan ediyorum.  Dedi.
Ben bizlere tüm çalışmalarımızda destek olan Valimiz Sayın Mustafa Yaman' a Kırklareli Belediye Başkanımız Sayın Cavit Çağalayan' a Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü  personeline bizlere göstermiş oldukları destekten dolayı teşekkür ediyor bu desteklerinde sonuçsuz kalmamasından dolayı mutluluğumu onlarla paylaşıyorum diyen Soner Polat sürekli bizlerin yanında olan ilimiz yerel basınına da ayrıca teşekkür ediyorum bu başarıyı tüm Kırklareli halkına armağan ediyorum" dedi.

Hiç yorum yok: