16 Mart 2013 Cumartesi

Mehmet Kapılı; “Henüz kesin bir kararım yok”

* Mehmet Kapılı; “Benim istemem önemli değil, vatandaşımızın istemesi önemli. Henüz bu konuda kesin bir kararım yok” dedi.


Kırklareli'nin Pınarhisar ilçesinde 2 dönem Belediye Başkanlığı yapan Mehmet Kapılı isminin Belediye Başkanlığı seçimlerinde aday olacağı hakkında kamuoyunda yoğun söylentiler üzerine Kapılı ile 14 Mart Perşembe günü iş yerinde görüştük.
Kapılı iş yerine gelen bir çok vatandaşın kendisini yeniden Belediye Başkanı olarak görmek istediklerini söylediklerini belirterek;
Benim istemem önemli değil, vatandaşımızın istemesi önemli. Henüz bu konuda kesin bir kararım yok. Zaman ne gösterecek bilmiyorum. İlçemize Belediye Başkanı olarak 2 dönem hizmet ettim. Şu anda da iş adamı olarak hizmet etmeye çalışıyorum. Nerede olursam olayım halka hizmeti hakka hizmet kabul ediyorum. Bulunduğunuz makam ve yetki ne olursa olsun amaç hizmet etmekse bunu her yerde gerçekleştirebilirsiniz. Sözlerime başlarken de belirttiğim gibi Adaylık konusunda kesin bir kararım bulunmamaktadır. Geçen zaman içinde düşünüp değerlendireceğim. Böyle bir karar verirsem bunu zaten sizlerle paylaşacağım dedi. (Faruk Ceylan)

Hiç yorum yok: