18 Mart 2013 Pazartesi

59 yıllık Sinanlı köprüsü yeniden yapılıyor.


*Belediye Başkanı Ali Alkan; “ Sinanlı’yı köy vasfından kurtarıp, bir kent görünümüne kavuşturmak  için çalışıyoruz.”

Sinanlı’yı Lülüleburgaz’a bağlayan, 1954 yılında yapılan ve en son üzerine “Köprüyü kullanmak tehlikelidir “ tabelasının konulduğu  köprü Sinanlı Belediye Başkanlığı tarafından yıktırılarak, yeni ve modern bir köprü yapım inşaatına başlandı.
Sinanlı’nın çalışkan Başkanı Ali Alkan köprünün kullanılmayacak hale geldiğini ve yenisinin yapımı için köprü inşaatına başladıklarını belirterek; “ Ben Sinanlı’da doğdum. Okul ve memuriyetim sebebiyle Sinanlı’dan uzun zaman ayrı kaldım. Belediye Başkanı olmadan önce memuriyetten istifa ederek beldeme hizmet etmek amacıyla Belediye Başkan adayı oldum. Seçildikten sonra da halen evimin bulunduğu ve yaşadığım beldeme hizmet etmeyi kendime yaşam tarzı olarak belirledim. Belde insanımız her şeyin en iyisine layık.
 Bizde elimizdeki imkanları zorlayarak onlara en iyi hizmeti verme çabası içerisindeyiz. Sinan’lıyı köy vasfından kurtarıp, bir kent görünümüne kavuşturmak  için çalışıyoruz. “ dedi.
 (Faruk Ceylan )

Hiç yorum yok: