18 Mart 2013 Pazartesi

Başkan Mesut Günözen’in Pınarhisarspor mucizesi



*Günok Takıma Başkan olduğunda Pınarhisarspor 
Süper Amatör’den 1. Amatör kümeye düşmüştü. Başkanın başarılı çalışmaları sonucu Pınarhisar Şampiyon olarak yeniden Süper Amatör kümeye yükseldi.


 Faruk Ceylan
Pınarhisarspor’un 1. Amatör kümede 18 maçta 1 beraberlik, 1 mağlubiyet ve 16  galibiyet alarak Şampiyon olmasından sonra 15 Mart Cuma günü  Kulüp Başkanı Mesut Günözen’le görüştük.
2012 Temmuz ayında Kulüp  Başkanının istifa etmesiyle Başkan Yardımcısı olarak Başkanlık görevinin kendisine kaldığını söyleyen Günözen,  Şampiyonluk öyküsüyle ilgili şu açıklamalarda bulundu; “ Pınarhisar küme düşünce Başkanımız istifa etti. Ben o zaman Başkan Yardımcısı olarak görev yapıyordum. Kulüp Başkansız kalınca, bu görevi ben devraldım. Öncelikli olarak takım antrenörümüz Rahman Babacan’la devam kararı aldık. Çünkü gerekli  destek verilirse antrenörümüz Babacan’ın bu takımı düştüğü yere geri döndüreceğine inanıyorduk. Alt yapıdan üç futbolcumuzu A takıma aldık. Lise ve Üniversite öğrencilerinden, yaş ortalaması 19 olan bir takım kurduk. Bir Kolej takımı ruhu ile lige hazırlıklarımızı sürdürdük. Teknik heyetimiz, yönetim kurulumuz, futbolcularımız, ve ben Şampiyonluktan başka bir şey düşünmüyorduk. Bir sezon önce geldiğimiz yere dönmek için Şampiyon olmaya kilitlendik. Lige iyi bir başlangıç yaptık ve mutlu sona ulaştık.
Önümüzdeki sezon hedefimiz öncelikle Süper Amatör ligde kalıcı olmaktır. Sponsor desteği sağlarsak Bal ligine çıkmak için mücadele edeceğiz. Nihai hedefimiz ise tabiî ki Profesyonel lig. Pınarhisar’da  3. ligi kaldıracak  potansiyelin olduğuna inanıyorum.  İlçemize bu yakışır. 3. ligde olmak İlçemize hem ekonomik canlılık getirir, hem de çok iyi bir tanıtım sağlar.
Yeni sezon için transfer çalışmalarımıza başladık. Çok iyi 4-5 futbolcu ile görüşmelerimiz sürüyor. Yeni sezona daha güçlü bir takımla başlamak ve zirve mücadelesi yapmak istiyoruz.
Şampiyonlukta  en büyük pay sahipleri Kulübümüzü maddi olarak destekleyen iş adamlarımız, Kaymakamımız Mevlüt Özmen, Emniyet Müdürümüz Salim Alemdar, Belediye Başkanımız Mustafa Cingöz, Siyasi Partiler, Bayraktarlar Ltd. Şti, Kayalı Petrol, Macit Kırcı, Eren Duralı, Öztürk Yapı Ali Öztürk, Bars Ticaret, Hasan Elektronik, Özberce A.Ş.,
 ve cefakar taraftarımızdır.








Hiç yorum yok: