23 Mart 2013 Cumartesi

Değerli okuyucularıma Yeşilyurt Gazetesi’nden Merhaba



Kırklareli Günlüğü


Faruk Ceylan
Çok değerli okurlarım. Hepinize merhaba. Allah’ın selamı üzerinize olsun. Bundan sonra Yeşilyurt Gazetesi’nden sizlere seslenecek, haber, röportaj ve köşe yazılarımla, sorunlarınızın çözümü noktasında gözünüz, kulağınız olmaya çalışacağım. Dilek ve önerilerinizi de “KIRKLARELİ GÜNLÜĞÜ” köşemden değerlendirmeye çalışacağım.
Yeşilyurt Gazetesi Mahalli Basın anlamında benim ilk göz ağrımdır. Gazetemiz Sahibi Sayın Elmas Cankurt ile 40 yılık bir ağabeylik-kardeşlik ilişkimiz vardık ki, bu kardeşlik ilişkisi geçen bunca zamana rağmen hiç bozulmaya uğramadan devam etti. Rahmetli ağabeyim Yakup Kadri Ceylan ile Elmas ağabeyim ortaokulda ve lise yıllarında aynı sırada oturmuş, iki can arkadaştılar. Bu sağlam arkadaşlıkları ikisinin de Üniversite eğitimi için aynı dönemde Ankara’ya gitmeleriyle orada da devam etti. Üniversite eğitiminden sonra da, ağabeyimin aramızdan ayrılışına kadar sürdü. Kısacası Elmas ağabey,  daha o yıllarda benim ikinci ağabeyim oldu. Manevi olarak zaten kendimi hep Yeşilyurt Gazetesi Ailesi içinden biri olarak hissetmeme rağmen, aktif olarak bu ailenin bir üyesi olmanın keyfiyle; dertlerinizi, dileklerinizi kaleme alarak, sorunlarınıza çözüm olmaya çalışmamın, bu keyfi bende ziyadesiyle arttıracağına inanıyorum.
Eskiler bilir ama ben yinede hatırlatmak istiyorum, Gazetecilik hayatım 1977 yılında Hergün Gazetesi’nde başladı, daha sonra Hergün Gazetesi’nden Son havadis Gazetesi’ne geçtim. Burada Haberciliğin yanı sıra “KIRKLARELİ GÜNLÜĞÜ” adlı köşemden politik yazılar yazdım. Sonhavadis Gazetesi’nden sonraki durağım Tercüman Gazetesi oldu. Tercüman Gazetesi ile anlaşarak, burada da politika,  haber, röportaj ve spor yazıları yazdım 1983 yılında Elmas Cankurt’un Yeşilyurt Gazetesini satın almasıyla Ulusal Basın tecrübemi Mahalli Basında sürdürmeye başladım. Yeşilyurt Gazetesi’nde,  spor konulu, yorum ve eleştiri yazıları yazdım, 
Memuriyetim sırasında da Yeşilyurt Gazetesi’nde sadece spor yazıları yazarak spor yazarlığı konusunda bayağı yol kat ettim. Zira memur olduğum için sporun dışında bir şey yazamıyordum.  Bu arada Tercüman Gazetesi’nin Kırklareli Muhabirliği görevine de devam ettim. Ardından Sabah Gazetesinin Kırklareli muhabirliğini aldım.  4 yıl Sabah Gazetesi’ne yazdıktan sonra, Yurt Haberleri Müdürümüz Ali Birerdinç’in Star Gazetesi Genel Müdürlüğü’ne gelmesiyle ve onun isteği üzerine Star Gazetesine geçtim. Star Gazetesi’nin Bölge Sorumluluğunu üstlendim. Memuriyet hayatıma noktayı koyduktan sonra Bir müddet Yeni Sabah Gazetesi’nin Trakya Bölge Müdürlüğü görevinde bulundum. “Kırklareli Haberci” adlı bir blog site hazırlayarak yazmaya burada devam ettim. 
Bundan sonra, Haber ve röportajlarımla, “Kırklareli Günlüğü” köşemden de köşe yazılarımla Yeşilyurt Gazetesi’ndeyim. Siz çok değerli okuyucularıma duyurur, sevgi ve saygılarımı sunarım. 
Dertleriniz ve önerileriniz için: farukceylan39@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz. 
 

Hiç yorum yok: