15 Mart 2014 Cumartesi

MHP İl Genel Meclis üyesi Köse; “Pınarhisarlıları, üreticiyi ve köylüyü temsil edecek Mecliste onların sesi olacağım.”


Faruk Ceylan-Erdoğan Şendir-1100 üyesi bulunan S.S. 296 Sayılı Pınarhisar Yağlı Tohumlar Kooperatifi Başkanı Salih Köse, Milliyetçi Hareket Partisinden (MHP) Kırklareli İl Genel Meclis Üyeliğini kazanacağını iddia etti.  
Pınarhisar S.S. 296 Sayılı Yağlı Tohumlar Kooperatifinde 6 yıl 2 dönemdir Kooperatifi Başkanlığı yapan, bu süreçte üreticiye sağladığı imkan ve verdiği hizmetlerle köylünün sevgisini kazanan Başkan Salih Köse daha geniş bir yetkiye sahip olup, köylünün haklarını daha iyi savunmak için Milliyetçi Hareket Partisinden (MHP) Kırklareli İl Genel Meclis Üyeliğine aday olduğunu ve seçimi kazanacağını belirtti.
MHP İl Genel Meclis üyesi Köse, Pınarhisar’da ve köylerde çok büyük bir teveccüh ile karşılandığını, halkın kendisine büyük bir güven duyduğunu belirterek;
 “ Hayatta halkın güvenine layık olmak kadar güzel bir şey yok diye düşünüyorum. Önemli olan bu güvene layık olmaktır. Benim davam koltuk davası değil, hizmet için bu yoldayım. Pınarhisarlılara ve üretici dostlarıma güveniyorum. Milliyetçi Hareket Partisinden İl Genel Meclis üyeliğine aday olmamın en önemli sebebi, üreticilerimizin destek ve tavsiyeleri oldu. Benim aday olmamı en çok onlar istediler. Ben zaten 6 yıldır Yağlı Tohumlar
Kooperatif Başkanı olarak Pınarhisarlılara ve köylümüze hizmet etmekteyim ve buna gönüllü bir insanım. İl Genel Meclis üyesi seçildiğimde daha geniş yetkilerle yine onlara hizmet edeceğim.
 Pınarhisarlıları, üreticiyi ve köylüyü temsil edecek Mecliste onların sesi olacağım.

Karar sizin, söz sizin diyorum. Halkımızın  desteği ve Cenab-ı Allahın izniyle İl Genel Meclis Üyesi seçileceğime inanıyor, Pınarhisarlılara, köylü hemşerilerimize hayırlı ve bereketli işler diliyorum” dedi.


Hiç yorum yok: